همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

آکادمی جمال قمری | JamalGhamari Academy

استخدام مسئول دفتر (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    حقوق پایه (وزارت کار)

شرح موقعیت شغلی

وظایف و مسئولیت ها:

  • مدیریت بخش تدارکات و سفارشات آکادمی
  • تهیه و تدوین نامه‌ها، گزارش‌ها، اطلاعیه‌ها، آگهی‌ها و ... و ارسال و پیگیری آن‌ها
  • نگهداری و به‌روزرسانی داده‌های مربوط به سازمان
  • سازماندهی سیستم بایگانی برای اسناد مهم و محرمانه دفتری
  • پاسخ‌گویی به سؤالات پرسنل و مشتریان
  • به‌روزرسانی سیاست‌های اداری، در صورت لزوم
  • مدیریت تقویم سازمان و برنامه‌ریزی برای قرارهای ملاقات
  • رزرو اتاق جلسات، هنگام نیاز
  • تهیه گزارشات و ارائه‌ها با استفاده از داده‌های آماری
  • برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برنامه‌های داخلی و خارجی مرتبط با کار
  • ارتباط و تعامل مستقیم و مستمر با سازمان‌ها
  • انجام هماهنگی‌های لازم با سالن‌های برگزاری سمینار و همایش
  • اجرای مناسب مراسم و مناسبت‌ها
  • جمع‌آوری هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز سازمانی
  • سخنگویی سازمان به صورت تلفنی و حضوری
  • انجام پیگیری‌های مرتبط با مشتریان
  • سایر امور محوله از سوی مدیر مافوق
مهارتها و ویژگی ها:

  • داشتن سابقه‌کار اداری و آشنایی کامل با روندهای اداری
  • مسلط‌بودن بر نرم‌افزارهای مدیریت اداری، مانند آفیس
  • داشتن مهارت‌های ارتباطی قوی، به‌همراه نگرش خوب در حل مسئله
  • داشتن توانایی در نوشتن و مهارت‌های ارتباط کلامی
  • دقیق‌بودن در توجه به جزئیات
  • اعتماد به نفس و توان ارائه مطالب 
  • تسلط بر مهارت‌های سازماندهی و مدیریت زمان
  • انطباق‌پذیری و توان مدیریت چند کار 
  • تاب‌آوری در شرایط سخت و زمان‌های شلوغ کاری
  • تسلط بر زبان انگلیسی مزیت محسوب می شود

معرفی شرکت

آکادمی جمال قمری در سال 1386 تاسیس شده و در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و کارگاه‌های سازمانی در حوزه‌های مدیریت و کسب و کار فعالیت دارد.

تخصصی‌ترین و کاربردی‌ترین آموزش‌ها، در قالب کارگاه‌های آموزشی، وبینار، دوره‌های آموزشی و پست‌های اینستاگرامی توسط تیم ما تهیه و به مخاطبین ارائه می‌شود.

محیط کاری ما بسیار پویاست و تمامی تصمیمات سازمانی در جلسات ایده‌پردازی و با هم‌فکری اعضای تیم گرفته می‌شود.

در طول سال‌های فعالیت آکادمی، تلاش ما بر این بوده است که سطح خلاقیت، بهره‌وری، اشتیاق و دانش اعضای تیم را با کمک هم افزایش دهیم.
نگاه ما به اعضای تیم، نگاه انسانی است و برای افراد ارزش انسانی قائل هستیم. با این نگاه یک محیط آرام و متفاوت را در کنار هم تجربه می‌کنیم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری Microsoft Office پیگیری امور مکاتبات اداری پاسخگویی به تلفن هماهنگی جلسات امور دفتری
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml