تهیه و تدوین نامهها، گزارشها، اطلاعیهها، آگهیها و ... و ارسال و پیگیری آنها
نگهداری و بهروزرسانی دادههای مربوط به سازمان
سازماندهی سیستم بایگانی برای اسناد مهم و محرمانه دفتری
پاسخگویی به سؤالات پرسنل و مشتریان
بهروزرسانی سیاستهای اداری، در صورت لزوم
مدیریت تقویم سازمان و برنامهریزی برای قرارهای ملاقات
رزرو اتاق جلسات، هنگام نیاز
تهیه گزارشات و ارائهها با استفاده از دادههای آماری
برنامهریزی و زمانبندی برنامههای داخلی و خارجی مرتبط با کار
ارتباط و تعامل مستقیم و مستمر با سازمانها
انجام هماهنگیهای لازم با سالنهای برگزاری سمینار و همایش
اجرای مناسب مراسم و مناسبتها
جمعآوری هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز سازمانی
سخنگویی سازمان به صورت تلفنی و حضوری
انجام پیگیریهای مرتبط با مشتریان
سایر امور محولهاز سوی مدیر مافوق
مهارتها و ویژگی ها:
داشتن سابقهکار اداری و آشنایی کامل با روندهای اداری
مسلطبودن بر نرمافزارهای مدیریت اداری، مانند آفیس
داشتن مهارتهای ارتباطی قوی، بههمراه نگرش خوب در حل مسئله
داشتن توانایی در نوشتن و مهارتهای ارتباط کلامی
دقیقبودن در توجه به جزئیات
اعتماد به نفس و توان ارائه مطالب
تسلط بر مهارتهای سازماندهی و مدیریت زمان
انطباقپذیری و توان مدیریت چند کار
تابآوری در شرایط سخت و زمانهای شلوغ کاری
تسلط بر زبان انگلیسی مزیت محسوب می شود
معرفی شرکت
آکادمی جمال قمری در سال 1386 تاسیس شده و در زمینه برگزاری دورههای آموزشی عمومی و کارگاههای سازمانی در حوزههای مدیریت و کسب و کار فعالیت دارد.
تخصصیترین و کاربردیترین آموزشها، در قالب کارگاههای آموزشی، وبینار، دورههای آموزشی و پستهای اینستاگرامی توسط تیم ما تهیه و به مخاطبین ارائه میشود.
محیط کاری ما بسیار پویاست و تمامی تصمیمات سازمانی در جلسات ایدهپردازی و با همفکری اعضای تیم گرفته میشود.
در طول سالهای فعالیت آکادمی، تلاش ما بر این بوده است که سطح خلاقیت، بهرهوری، اشتیاق و دانش اعضای تیم را با کمک هم افزایش دهیم.
نگاه ما به اعضای تیم، نگاه انسانی است و برای افراد ارزش انسانی قائل هستیم. با این نگاه یک محیط آرام و متفاوت را در کنار هم تجربه میکنیم.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریMicrosoft Office پیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفنهماهنگی جلساتامور دفتری