شرح وظایف: • رسیدگی و انجام کلیه امور اداری و اجرایی مربوط به دفتر مدیریت • پاسخگویی و مدیریت تماس های تلفنی و ثبت آنها در سیستم CRM • تهیه و ارسال نامه های دفتر مدیریت، ثبت و بایگانی آن در سیستم • تنظیم و ثبت قرارهای ملاقات و جلسات داخلی و خارجی • برقراری ارتباط با کارکنان، مشتریان و همکاران تجاری شرکت • جمع آوری و آماده نمودن اطلاعات مورد نياز و تهيه گزارشات و جداول آمار • نگارش نامه و مکاتبات اداری • تنظيم صورتجلسات
شرایط احراز: • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط • تسلط کامل به تایپ سریع فارسی • تسلط کامل به نرم افزارهای Excel, word, Outlook, PowerPoint • مسلط به نامه نگاری، صورتجلسه نویسی و گزارش نویسی • آشنایی کامل با امور اداری و تشریفات • آشنایی با اتوماسیون اداری • توانایی نظارت بر کار سایرین • دارای روابط عمومی قوی ، مسئولیت پذیر، متعهد و پیگیر • توانمند در برقراری ارتباط مؤثر • نتیجه گرا • دارای روحیه ی کار تیمی • قدرت یادگیری بالا • منظم، دقیق و وقت شناس • دارای هوش هیجانی قوی
معرفی شرکت
شرکت دانش بنیان دادهکاوان، با سابقه چندین ساله و با داشتن مجموعهای جوان در زمینه طراحی وب سایت و نرمافزارهای تحت وب در مدتی کمتر از دو سال موفق به ورود به عرصههای نوین و کسب موفقیت در پروژههای پیادهسازی شده، گردید و در طول سالیان گذشته فعالیت خود را در زمینههای طراحی و پیاده سازی اتوماسیونهای سازمانی، پرتالهای اداری تحت وب، وبسایتهای یکپارچه، پنل داروخانهها و باشگاه مشتریان، در صنایع مختلف از جمله خودرو، پخش، تور و گردشگری، ساختمان و مصالح، خبرگزاریها و سایر حوزههای جدید تکنولوژی دنبال نموده است.