شناسایی نیازمندی های ذینفعان و کسب و کار و تاثیر آن ها بر فرایندهای سازمانی
طراحی و مدلسازی فرایندهای سازمانی
تعامل موثر با صاحبان فرآیندها به منظور تدوین معیارها ، شاخصهای پایش و برنامه های بهبود فرآیندها
جمع آوری داده جهت تشخیص علت ریشه ای مشکلات فرایندی
ارائه پیشنهادهای بهبود فرایندی براساس تحلیل های مربوطه
همکاری در پیاده سازی و دریافت گواهینامه استاندارد ISO9001
انجام ممیزی های داخلی براساس استاندارد مانند ISO9001
تهیه گزارش های مدیریتی از وضعیت فرایندها
مهارت ها و توانمندی ها:
آشنایی با روش های طراحی فرایند
تسلط بر مفاهیم ساختار سازمانی
تسلط بر روش های مدلسازی فرآیندی
تسلط بر سیستم مدیریت کیفیت ISO9001
آشنایی با چارچوب های کاری نظام APQC
معرفی شرکت
هاست ایران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت میزبانی وب و ثبت دامنه درایران، فعالیت خود را ازسال 81 با هدف نهادینه نمودن استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پایدار، مطمئن و با کیفیت به صورت رسمی آغاز کرده است.
ما درهاست ایران، با ارائه ی راهکارهای نوین در ارائهی خدمات میزبانی، توانستیم نشان خلاق را از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دریافت کنیم. همچنین به دلیل استفاده از راهکارها و فناوریهای به روز و یکپارچه در بهمن ماه 1400 مجوز شرکت دانش بنیان را دریافت کردیم.
این مجموعه با ارائهی خدمات متنوع در واحدهای مختلف از جمله واحد دیتاسنتر، میزبانی وب، مانیتورینگ، خدمات ابری، برنامه ریزی، مارکتینگ، امورمشتریان و فروش افتخار سرویسدهی به بیش از 90هزارمشتری در شبکه ملی اطلاعات را دارد. ما، زیرساختِ آنلاین شدن اشخاص و کسبوکارها را با بالاترین کیفیت فراهم میآوریم.
ارائهی زیرساخت خدمات میزبانی وب، دامنه، دیتاسنتر، پیام کوتاه، رایانش و شبکه های ابری با اولویت خلق ارزش برای مشتریان، عمدهترین فعالیت ماست.