- پاسخگویی تلفنی و حل مشکلات مشتری و ثبت گزارش تماس بصورت آنلاین در نرم افزار CRM ( پیگیری و حل مشکل مشتری تا زمان رفع کامل آن)
- پیگیری تمام امور مالی مربوط به مشتریان -خدمات خارج از گارانتی اعم از اعلام مبلغ ،صدور فاکتور، پیگیری،دریافت وجه و...
- اعلام مشکلات و پیگیری آنها تا زمان حصول نتیجه
- انجام سایر امور محوله در مواقع خاص با صلاحدید مدیر واحد
- آشنایی با نرم افزار های آفیس
- زبان انگلیسی در حد متوسط
- کارشناسی مهندسی برق
- کارشناسی کامپیوتر / فناوری اطلاعات
- سن 20-30
- دارای نظم و انضباط کاری
- دارای روحیه کار تیمی
- مسئولیت پذیر
- علاقمند به یادگیری موضوعات فنی
- صبور و با حوصله
مزایا: بیمه از روز اول بیمه تکمیلی پاداش سرویس رفت و برگشت بسته ها و هدایای مناسبتی پرداخت حقوق سر وقت(این مزیت نیست حق است.)
*ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی17:30 / پنجشنبه ها(دو بار در ماه) 8:30 الی 13 محل کار:تهرانپارس
معرفی شرکت
شرکت پویش رایان داتیس از سال 1392 فعالیت خود را با تولید و عرضه تجهیزات نظارت تصویری (انواع دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط تصویر) و نمایشگرهای صنعتی (انواع مانیتورهای صنعتی و کنترلر) آغاز نمود.
برندهای برایتون (Briton) و پنتوس (Pantos) شناخته شده ترین محصولات انحصاری شرکت داتیس هستند که به عنوان یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار شناخته می شوند.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانی