ارائه مشاوره فنی به مشتریان و واحد فروش جهت انتخاب محصول و راهکار مناسب ، ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان، انجام تست اولیه دستگاه های وارد شده به واحد گارانتی ، ثبت گزارش اولیه دستگاه و پیگیری سایر امور مربوط به پروسه تعمیرات و تحویل دستگاه به مشتری ،بررسی و آماده سازی مستندات فنی محصولات موردنظرجهت وب سایت شرکت،تهیه پروپزوال فنی جهت پروژه ها، ارائه پشتیبانی فنی جهت شبکه داخلی شرکت ،امکان اعزام به ماموریت شهرستان جهت انجام پروژه های فنی یا شرکت در نمایشگاه و ...
· تسلط کامل به مفاهیم Network+ . داشتن گواهینامه مربوطه امتیاز محسوب میشود.
· آشنایی با مفاهیم اتوماسیون صنعتی. سابقه کار اجرایی در این حوزه امتیاز محسوب میشود.
· آشنایی با ساختار و قطعات سخت افزاری سرورهای شبکه
· آشنایی با مفاهیم شبکه های مایکروسافت و سرویس های مربوطه. داشتن گواهینامه مربوطه امتیاز محسوب میشود.
· زبان انگلیسی در حد خوب جهت نوشتن و خواندن مستندات فنی
· مسلط به ICDL
· دارای روحیه کار تیمی و مشتاق و پیگیر جهت حل کردن مشکلات فنی
· دوره آزمایشی: 3 ماه
معرفی شرکت
شرکت ایزی ارتباط پارس، فعالیت خود را با هدف تمرکز بر حوزه IT در صنعت، از سال 1384 آغاز نمود.در حال حاضر این شرکت دارای قرارداد نمایندگی فروش انحصاری و مجاز چندین کمپانی مطرح دنیا در زمینه شبکه های ارتباطی صنعتی است،
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
امور فنیپشتیبانی فنیCCNAMicrosoft Office مستندات سازی