این آگهی منقضی
شده است
ما در گروه بازرگانی ماد برای تکمیل کادر اداری خود در دفتر مستقر در میدان ونک نیاز به یک مسئول دفتر خانم با خصوصیات زیر داریم :
- تسلط به نرم افزارهای آفیس
- دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا و احساس مسئولیت
- برنامه ریزی و پیگیری امور مشتریان
- توانایی یادگیری بالا و کار گروهی
- آشنایی با شبکه های اجتماعی
شرح شغل:
انجام تمامی امور دفتری شامل:
- برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و ماموریت های مدیریت و هماهنگی و یادآوری جلسات و قرار ملاقات ها
- توسعه ارتباطات فردی در سازمان جهت تسهیل و تسریع فرآیندهای داخلی
- جمع آوری اطلاعات جهت تهیه، تدوین و ارائه گزارشات مورد نیاز مدیریت
- تهیه نامه های اداری و صورتجلسات
- پاسخگویی به تماس های داخل و خارج سازمانی و ارسال و دریافت ایمیل های مرتبط با فعالیت های کاری
- پاسخگویی به مراجعه کنندگان داخلی و خارجی و ارجاعات لازم به کارکنان
- محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و اطلاعات محرمانه سازمان
- رسیدگی و اجرای کلیه امور محوله از جانب مدیریت
- حضور تمام وقت و رسیدگی به امور جامع روزانه
سایر شرایط:
- روز و ساعت کار : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8.5 الی 5.5 با نیم ساعت شناوری
مزایای همکاری:
- بیمه تامین اجتماعی
- بیمه درمانی تکمیلی بعد از دوره آزمایشی
- وام سازمانی
- فعالیت در یک تیم متخصص و جوان
- حققوق ثابت مناسب، پورسانت فروش و پرداخت به موقع
گروه صنعتی ماد متشکل از شرکت های سیمی نصر ماد، توسعه صنعتی ماد، ماد طلایی و فرتاک صنعت ماد با سبد کالایی گسترده و متنوع در سال 1390 تاسیس گردید و پس از بیش از یک دهه فعالیت، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تامین و توزیع تجهیزات تخصصی در صنعت های زیر به شمار می رود:
- تجهیزات تخصصی صنعت برق در حوزههای پتروشیمی، پروژههای نفت و گاز، انرژی
- تجهیزات زیرساخت های برقی پروژههای بزرگ عمرانی
- تجهیزات تخصصی نظارتی و حفاظتی در صنعت الکترونیک
- تجهیزات تخصصی و کاربردی در صنعت