شرکت نرم افزاری نیکان به جهت تکمیل تیم مدیریتی خود به همکارانی با مهارت و تخصص های زیر نیازمند است. لذا اگر شرایط زیر را دارید خوشحال میشیم بتونیم با هم کار کنیم:
- هدف گذاری فعالیت های روزانه مرکز تماس
- برنامه ریزی موثر جهت به حداکثر رساندن بهرهوری منابع (افراد ، فناوری و غیره)
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمار مرکز تماس (نرخ فروش ، هزینه ، معیارهای خدمات مشتری و غیره)
- بودجه بندی و پیگیری هزینه ها
- استخدام و آموزش پرسنل برای حفظ استانداردهای بالای خدمات به مشتریان
- نظارت بر سفارشات و بهینهسازی فرآیند پشتیبانی، رسیدگی به تماس ها و سایر رویه ها
- ارزیابی عملکرد مرکز تماس با معیارهای کلیدی (دقت ، زمان انتظار تماس و غیره)
- تهیه گزارشات عملکرد مرکز تماس
- دارای حداقل 3 سال تجربه به عنوان مدیر مرکز تماس یا موقعیت مشابه
- مسلط به تجهیزات و نرم افزارهای MS Office و مرکز تماس
- آشنا با معیارهای ارزیابی عملکرد و خدمات مشتری
شایستگی ها:
- توانایی حل مسئله
- منظم و دقیق
- صبور و باحوصله
مزایا:
پورسانت عالی
محیطی قابل رشد
معرفی شرکت
مهمترین محصول شرکت نیکان اکسیر ویستا رایان، نرم افزارهای حسابداری نیکان است. نرم افزار جامع مالی نیکان توسط گروه نرم افزاری نیکان طراحی و تولید شده است. نسخههای مختلف آن در مشاغل و صنایع گوناگون مانند شرکتهای بازرگانی، شرکتهای پیمانکاری، شرکتهای خدماتی، شرکتهای پخش و شرکتهای تولیدی کاربرد دارد.
ما در نیکان به فرهنگ سازمانی همسو با افزایش رضایت شغلی، کمک به همکاران برای رسیدن به شکوفایی شغلی معتقد هستیم و با ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه و حرفهای در مسیر این اعتقاد به سمت قلههای موفقیت حرکت میکنیم.
مهارتهای مورد نیاز
call centerکنترل و نظارتMicrosoft Office مدیریت مرکز تماس