- انجام تمام مراحلي فروش قطعات شامل : ثبت درخواست ,قيمت گذاري ,ارسال پيش فاكتور ,پي گيري فروش و .... -جمع آوري اطلاعات مصرف قطعات و تعيين ليست قطعات پر مصرف در سرويس هاي دوره اي -حضور در ماموريت هاي عيب يابي در صورت لزوم شناسايي و بررسي قطعات دستگاه -جمع آوري اطلاعات و تهيه گزارشات کيفي و عملکردي قطعات رسيدگي به شكايات مشتريان در موارد فني ارجاع شده از CRM و ارائه گزارش به مديريت و يا سرپرست مربوطه -جمع آوري اطلاعات و تهيه گزارشات فني و عملكردي قطعات در تعامل با عامليت ها -پاسخگويي كامل به درخواست هاي واحد سرويس و پي گيري وضعيت حواله هاي اماني و مرجوعي به واحد قطعات -مقايسه قيمت قطعات مشابه در بازار داخلي و و ارائه پيشنهاد قيمت جهت قيمت گذاري قطعات مشابه در انبار قطعات -بررس موجودي انبار قطعات و ارائه پيشنهاد سفارش گذاري و يا خريد قطعه از بازارداخلي به واحد سفارشات -اقدام جهت تامين قطعه در بازار داخلي از مراحل فوق با توجه به اولويت سرعت تامين و قيمت آن -بررسي مشكلات فروش و ارائه پيشنهادات لازم در خصوص بهبود روش هاي فروش و نرم افزار اگزپتا - و ... مسئوليت ها: -پاسخگويي به مشتريان حضوري و تلفني وانجام تمام مراحل فروش و پي گيري تا تحويل قطعه -پي گيري درخواست هاي قطعات واحد سرويس و انجام امور مربوط به فروش و در صورت نياز خريد از بازارداخلي و يا سفارش مدت دار قطعه - ارائه گزارشات مورد نياز مربوط به فروش و خريد قطعه -پاسخ به سولات فني قطعات در ساير واحد هاي شركت و درصورت نياز اعلام قيمت -خريد قطعات مورد نياز از بازار داخلي - و ...
مزایا : *حقوق ثابت * بیمه از روز اول *بیمه تکمیلی از ابتدای دوره * ناهار *سرویس ایاب ذهاب *اضافه کار
***محل كار و ساعت كاري -كيلومتر 9 جاده قديم كرج -شنبه تا چهارشنبه 8-17
معرفی شرکت
مدیسه فروشگاه اینترنتی مد و سبک زندگی و با هدف ترویج فرهنگ بومی و ایرانی در حوزههای مرتبط با سبک زندگی (پوشاک، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات فرهنگی و لوازم الکترونیک) در تلاش است تا با ارائه تولیدات ملی و همچنین عرضه بیش از ۵۰۰ برند از معتبرترین برندهای دنیا فرایند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کند.
در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار کالا در مدیسه عرضه میشود و این شرکت توانسته در مدت زمان کوتاهی حجم عظیمی از نیاز آنلاین کشور را تأمین نماید.