پاسخگویی به مشتریانی که اقدام به خرید محصول و یا دریافت خدمات از شرکت را دارند. هدایت و راهنمایی مشتری برای انتخاب بهتر محصول یا سرویس حل مشکلات پیش آمده در حین خرید محصول یا سرویس برای مشتری تهیه گزارشات لازم و مستند کردن اطلاعات جمع اوری شده و ارائه انها به مدیر مربوطه تماس با مشتریان و جمع اوری اطلاعات به شکل تلفنی پیروی و حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفتهای جایگزین. شرکت در دوره های آموزشی که جهت ارتقاء سطح فنی و مهارت های ارتباطی برگزار می شود.
مهارتهای مورد نیاز:
روایط عمومی بالا و ارتباط موثر
صبور و با حصوله. مدیریت بحران و مدیریت استرس روحیه کار تیمی و توانایی حل مساله مسلط به نرم افزارهای افیس و گزارش گیری اولیه
معرفی شرکت
آرمان مبنا ارائهی خدمات و تولید محصولات تخصصی در حوزهی تهویه مطبوع، سیستمهای گرمایشی و سرمایشی و صنعت تأسیسات و ساختمان است. مبنا در بیش از دو دهه از فعالیت خود، همواره تلاش کرده است تا از طریق سرمایهگذاری در بخش تحقیق و توسعهی سازمان، با کیفیتترین محصولات را مطابق با آخرین استانداردهای بینالمللی تولید و در بازار عرضه کند. بیست سال فعالیت در صنعت تأسیسات و تهویه ما را قادر ساخته تا با ارائهی سبد کاملی از محصولات با کیفیت تولیدی و وارداتی، راهکار کامل تأسیسات را برای انواع ساختمان عرضه کنیم. از جمله محصولات شرکت مبنا میتوان به بویلرهای چگالشی کم مصرف، چیلرهای تراکمی هواخنک و آبخنک، انواع مدلهای فنکویل، هواساز، داکت اسپلیت، پکیجهای دیواری کممصرف، شیرآلات کنترلی، سیستمهای هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان اشاره کرد.
مهارتهای مورد نیاز
call centerارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به تلفنپشتیبانی