دریافت اطلاعات مورد نیاز از مدیر/تیم پروژه جهت به روز رسانی برنامه ی زمان بندی
پیگیری فعالیت های معوقه از مدیر پروژه و افراد مربوطه به همراه دلایل آن
شرکت در جلسات مرتبط با برنامه ریزی پروژه
کمک به مدیر پروژه در تهیه ی مدارک مدیریت پروژه در فاز برنامه ریزی پروژه
تهیه برنامه ی زمان بندی و WBS پروژه
برنامه ریزی اهداف پروژه اعم از زمان، هزینه، محدوده و کیفیت
تهیه ی مدارک فاز آغازین پروژه بر اساس متدولوژی مدیریت پروژه
اعمال تغییرات تصویب شده در برنامه ی زمان بندی و مدارک مربوطه
تهیه گزارشات کنترلی (کنترل پروژه) بر اساس اطلاعات دریافتی در بند 7
برگزاری جلسات دوره ای به منظور گزارش پروژه به مدیریت ارشد
تهیه و تدوین بخشنامه ها، رویه ها و مجموعه دستورالعمل ها با همکاری واحدهای مربوطه و پیگیری جهت تصویب آن ها در هیات مدیره
بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی کلان و تفصیلی شرکت با توجه به اهداف و برنامه های سازمان
برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر اجرای برنامه های تعالی سازمانی در شرکت با مشارکت و همکاری سایر واحدهای ذی ربط
تحلیل عملکرد کلی شرکت و تهیه گزارش های لازم در دوره های زمانی مورد نظر (ماهیانه، سه ماهه، سالیانه و ... ) و ارایه به مسوولین و مراجع ذی ربط جهت اتخاذ تصمیمات لازم
نظارت مستمر بر اجرای بودجه و انحرافات و همچنین اعمال سیستم کنترل بودجه
پردازش و تحلیل آماری داده ها و اطلاعات شرکت
معرفی شرکت
شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از سال ۱۳۸۷، فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی آغاز کرده است. این شرکت اکنون به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن با بیش از ۶۵۰ نفر پرسنل و ۳۱ نمایندگی استانی در سراسر کشور، با ارائه خدمات در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت بر پایه مشتریمداری، کاهش هزینه، نوآوری در ارایه خدمات و محصولات خود در حال فعالیت میباشد.
این شرکت به مدد متخصصین خود توانسته است در زمینههای نصب و راهاندازی سامانههای بانکی، مشاوره و اجرای طرحهای امنیتی شبکه و نرمافزاری، طراحی و توسعه نرمافزارها و ارائه راهحلهای جامع بانکداری الکترونیکی و سنتی به فعالیت بپردازد.
ناواکو عضو انجمن انفورماتیک ایران و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران میباشد و نیز دارای گواهیهای تائید و ثبت نرم افزارهای سامانههای پایاپای ، مبادلات پایاپای الکترونیکی سما، متمرکز اتاق پایاپای ، متمرکز ذینفعان ، ثبت شناسه شیء و گواهینامه رتبه سیمین طرح ملی رتبه بندی کارت های بازرگانی می باشد.
این شرکت در رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی، در تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری و شبکه دادههای رایانهای و مخابراتی رتبه نخست را داراست و در مشاوره و نظارت بر اجرای طرحهای انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه دوم را به دست آورده است.
مزایای شرکت:
بیمه تکمیلی
وام شرکتی و تسهیلات بانک مسکن
اقامتگاه های تفریحی
بن کارت
هدایای مناسبتی
مهارتهای مورد نیاز
کنترل پروژهmspکنترل و برنامه ریزی پروژهMicrosoft Office ارائه گزارش