آشنایی با مفاهیم استراتژی رسانه دیجیتال، تبلیغات دیجیتال آشنا به مخاطبشناسی و عادترسانهای مخاطبان مسلط به سرچ و تحقیقات اینترنتی شناخت و تعیین اهداف، خط مشی و برنامه ریزی راهبردی در کمپین دیجیتال تحلیل رقبا و بررسی بازار آنالیز رسانه های دیجیتال مشتریان همکاری در برنامهریزی رسانه و اجرای کمپین تبلیغاتی دیجیتال خرید رسانه های دیجیتال مسلط بر اینفلوئنسرمارکتینگ آنالیز و بهینهسازی کمپینهای رسانه دیجیتال مطابق با KPI مشخص شده تهیه گزارشات لحظهای و پایانی از روند کمپین های دیجیتال مسلط به ابزارها و سیستمهای آنالیز شبکههای اجتماعی مهارت به کارگیری از نرم افزار Excel و PowerPoint آشنا به ترجمه و درک مطلب به زبان انگلیسی آشنایی با کپیرایتینگ، تبلیغ نویسی و تیترنویسی تسلط کامل بر اصول نگارش محتوا
توانمندی های فردی:
ایده پرداز، نوآور و خلاق تعهد و مسئولیت پذیری بالا دارای روحیه و اخلاق کار تیمی انعطافپذیری برای کار روی پروژههای مختلف
شرایط همکاری :
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9.30 صبح الی 18.30 عصر) همکاری به صورت تمام وقت می باشد. میدان آرژانتین – انتهای خیایان الوند
معرفی شرکت
گرانش یک آژانس تبلیغاتی خلاق است که با بیش از 200 برند پیشرو ایرانی همکاری داشته است. از آن جا که تفکر نهادینه شده در هر برند را چون موجود زندهای میدانیم، رویاهای خالقان و گردانندگان برندها را با اندیشهای خلاقانه پیوند داده و بیکران ذهن را در خدمت رسیدن به این آرزوهای بزرگ گماردهایم.گرانش به عنوان برندی با هویت حامی، مشتری و چالش های پیش روی او را عمیقا درک میکند. به عنوان برندی دانا، با دانش کاری و خلاقیتش نمیگذارد مشتری گرفتار نادانستهگی یا عدم اطلاع گردد. هدف خود را ایجاد تاثیری ماندگار روی برداشت مشتری از برندش میداند پس مانند راهنمایی دلسوز، پتانسیلهای هر برندی را کشف کرده و برای شکوفا کردن آن راهکارهای مبتنی بر خلاقیت میدهد. در این مسیر حد و حدودی برای ارائهی راهکارخلاقانه به مشتری قائل نشده و مرزهای خود ساخته را برای کمک به مشتری میشکند.
خلاقیت های راهبردی گرانش در حوزه ارتباطات، تبلیغات و برندسازی
عمیقا باور دارد خلاقیت موجودی زنده در ذهن ماست و تا زمانی زنده میماند، که به باورهایمان باور داشته باشیم.