* مهارت های ارتباطی * فنون مذاکره تلفنی و حضوری * ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات * تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان با هماهنگی با مدیریت و ارسال به مشتریان * ارائه گزارش بازدیدها و جلسات برگزارشده با مشتریان به مدیر فروش به طور منظم * همکاری در شناسایی عاملین فروش و بازاریابان * تهیه گزارش از عملکرد عاملین فروش و اطلاع نتایج به مدیر فروش * صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش برای مشتریان بر اساس لیست قیمت های اعلام شده از طرف مدیریت * همکاری با سایر کارشناسان فروش جهت دستیابی به نتایج مورد انتظار * حضور در نمایشگاه های مرتبط با محصولات و خدمات و شناسایی مشتریان و تهیه گزارش به مدیریت * پایش و اندازه گیری فرایندهای مرتبط با فروش و اقدام جهت بهبود
معرفی شرکت
شرکت آسان پرداخت (آپ) با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. این شرکت بگونه ای طراحی شده تا با بکارگیری تجهیزات و ابزار به روز دنیا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد. آپ با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS)، موبايل (USSD) و اينترنت(IPG) را کسب نموده است.