آشنایی با مهارتهای عمومی فروش، تاثیرگذاری بر مشتریان شرکتی و توانایی معرفی و فروش محصولات
توانایی مذاکره اثربخش
ارائه اطلاعات معتبر و مشاوره متناسب با شناخت اولیه نیاز مشتری برای معرفی و فروش خدمات
انجام کلیه امور مربوط به فروش و پشتیبانی مشتریان به صورت حضوری و یا تلفنی
آشنایی با اصول مدیریت ارتباط با مشتریان و توانایی حفظ ارتباط مشتری و شرکت
پیگیری و پشتیبانی مشتریان در جهت حصول اطمینان از رضایت مشتری
پایش بازار به منظور رصد فرصت های تجاری مناسب برای شرکت
تهیه دیتابیس از اسامی و نحوه تماس سمت های کلیدی سازمان مشتری و توانایی تهیه گزارش های دوره ای
داشتن دانش و تجربه در حوزه های زیر مزیت محسوب می شود:
آشنایی با تکنولوژی مالی (فینتک)
آشنایی با حوزه eCommerce و Social Commerce
معرفی شرکت
شرکت توسن سها در ابتدای سال 1389 با هدف تکمیل حوزه های فعالیت گروه توسن تشکیل گردید. بلیت الکترونیک به عنوان نقطه اشتراک حوزه های ITS و MicroPayment به عنوان محور فعالیتهای آغازین این شرکت در نظر گرفته شد. شرکت سها پس از اجرای بزرگترین پروژه بلیت الکترونیک کشور در شهر تهران، راهکارها و محصولات خود را در سایر حوزه های سیستمهای هوشمند حمل و نقل و پرداخت خرد توسعه داده است.
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکرهمشاوره فروشمعرفی محصولات