- شناخت فرایندهای روابط عمومی و همکاری در اجرای سیاست های واحد - هماهنگی در خصوص اجرای سیاست های خبری، تبلیغی ، انتشاراتی، آموزشی و مطالعاتی سازمان - توسعه و حفظ تصویر مناسبی از شرکت بین عموم و شناساندن نشان ها و لوگوهای مورد استفاده به عموم افراد جامعه و شرکت ها و سازمان های مخاطب - تهیه و نظارت بر تولید بروشورهای تبلیغاتی، جزوات، نامه های دعوت برای مراسم ها، فیلم های تبلیغاتی ، عکس ها ، فیلم ها و برنامه های چندرسانه ای - برگزاری کمپین، ایونت ها و ارتباط با خیریه ها
شرایط احراز: - بازه سنی 38-26 سال - جنسیت: تفاوتی ندارد - تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد ارتباطات، روابط عمومی و رشته های مرتبط - 4 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه - متخصص در ارتباط با رسانه ها و خبرگزاری ها - توانایی گزارش دهی و برنامه ریزی - دارای تجربه برگزاری کمپین و ارتباط با خیریه ها - تجربه در زمینه مدیریت مشتریان و CRM - دارای مهارت حل تعارض و مسئله - دارای روحیه کار تیمی و اجتماعی
معرفی شرکت
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست) با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات لوازم خانگی در سبد مصرفی خانوار در راستای کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن در حال فعالیت است.
این گروه صنعتی با برخورداری از ۱۲ کارخانه مختلف در حوزههای متفاوت صنعت پیشران لوازم خانگی در مساحتی بیش از ۳۰۰هزار متر مربع و با داشتن پیشرفتهترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود، یکی از قطبهای صنعتی کشور محسوب میشود.
انتخاب الکترونیک با بومیسازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمعهای بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفتهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان نیز مطرح کرده است.
محصولاتی که در مجموعه انتخاب الکترونیک تولید میشود، قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سختترین شرایط اقتصادی نیز از جمله نقاط قوت این گروه محسوب میشود.
سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمتگذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب میشود.
جامعه هدف تولید محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تمام اقشار نظام اجتماعی بوده و در قیمت گذاری کالاها شاخصهای بالای کیفی، فنی و زیبایی محصولات با توجه به سطح توانمندی آحاد مردم در خرید، در نظر گرفته شده است.