تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحا مدیریت یا MBA) حداقل 3 سال سابقه مرتبط ارتباط موثر
اصول و فنون مذاکره
تحقیقات بازار
مهارت ها و شایستگی های تخصصی: دانش قوی و به روز مارکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان مسلط به طراحی marketing plan مسلط به تدوین business plan و strategic plan متخصص طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ (فروش، وفاداری، جذب کاربر، برندینگ) مهارت در تحقیق و توسعه و تحلیل رقبا توانایی مدیریت پروژه و برون سپاری تسلط کامل بر اصول برندینگ آشنا با ابزارهای گرافیکی و روش های تولید محتوا اشنا به مدیریت شبکه های اجتماعی توانایی ارزیابی وضعیت نیاز بازار و برنامه ریزی های توسعه بازار آشنا با بازار تاسیسات مسلط به طراحی kpi های فروش و پایش عملکرد و ارائه گزارشات لازم توانمندی ها: ارتباط موثر اصول و فنون مذاکره تحقیقات بازار
معرفی شرکت
آرمان مبنا ارائهی خدمات و تولید محصولات تخصصی در حوزهی تهویه مطبوع، سیستمهای گرمایشی و سرمایشی و صنعت تأسیسات و ساختمان است. مبنا در بیش از دو دهه از فعالیت خود، همواره تلاش کرده است تا از طریق سرمایهگذاری در بخش تحقیق و توسعهی سازمان، با کیفیتترین محصولات را مطابق با آخرین استانداردهای بینالمللی تولید و در بازار عرضه کند. بیست سال فعالیت در صنعت تأسیسات و تهویه ما را قادر ساخته تا با ارائهی سبد کاملی از محصولات با کیفیت تولیدی و وارداتی، راهکار کامل تأسیسات را برای انواع ساختمان عرضه کنیم. از جمله محصولات شرکت مبنا میتوان به بویلرهای چگالشی کم مصرف، چیلرهای تراکمی هواخنک و آبخنک، انواع مدلهای فنکویل، هواساز، داکت اسپلیت، پکیجهای دیواری کممصرف، شیرآلات کنترلی، سیستمهای هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان اشاره کرد.
مهارتهای مورد نیاز
مدیریتبازاریابیاصول و فنون مذاکرهMarketing Planکمپینهای تبلیغاتیبرندینگشبکه های اجتماعی