• Verify the global coherence of the Company’s processes. • Implement and manage the Process Management System in coordination with the different actors and contributors of the processes. Set up and manage process reviews. • Update processes according to strategy plan and identify the control points. • Propose and pilot overall improvement action plans. • Elaborate and updates the risk matrix of the Company according to the COSO standards. • Implement the COSO risk management approach to the Process Management • Foster Internal Control and Risk Management culture (COSO) within the Company and propose action plans to improve manager adherence. • Inform and advise the Company’s top management about risks and internal control management. • Define and implement the Company quality policy and certifications. • Determine (supporting the management team) required processes and quality systems (ISO / ITIL / Lean / Sigma /ETOM, etc.) necessary to achieve the Company’s strategy. • Implement the selected quality systems. • Implement control tools required for a permanent quality results to support active, and dynamic management. • Establish internal quality audit plan, manage the audit roadmap • Definition and follow up of relevant KPIs. • Monitor adherence to required standards with operational managers and follow up action plans. • Coordinate quality review and testing processes to ensure continuous quality improvements. • Support operational teams for all required actions to permanently optimize the quality and productivity and to resolve customer issues
معرفی شرکت
نقش اول کیفیت، یک شرکت ارائهدهنده سرویسهای مدیریت شده مخابراتی و فناوری اطلاعات با هدف بومیسازی ارائه خدمات فنی و مهندسی صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در سال ۱۳۹۰ تأسیس گردید. خدمات این شرکت شامل مدیریت فعالیتهای مورد نیاز در سراسر چرخه عمر خدمات مخابراتی و فناوری اطلاعات می باشد. اهم این فعالیتها طراحی، پیاده سازی و نگهداری خدمات؛ اجرای پروژه ها به صورت کلید در دست (Full Turn key) چه بصورت پیمانکاری و چه بصورت مشارکت سرمایه گذاری می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
Quality ControlKPIتجزیه و تحلیلمدیریت کیفیتproduct roadmap