مشارکت در توسعه محصول و ارایه پیشنهاداتی برای بهتر کردن نرخ تبدیل
شرایط احراز:
داشتن نگاه استراتژیک، کمی (Quantitative) و داده محور (Data-driven)
تسلط به هک رشد
سابقه اجرای کمپین های تبلیغاتی بزرگ
داشتن دانش به روز در خصوص تکنولوژی ها و ابزارهای جدید دیجیتال مارکتینگ
تسلط به کانالها و ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ مثل سئو، تبلیغات بنری، گوگل ادز، ابزارهای وب آنالیتیکس، ریتارگتینگ، اس ام اس مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ و ...
آشنایی با اینفلوئنسر مارکتینگ
آشنایی با تکنولوژی مالی (فینتک) مزیت محسوب می شود.
مزایای همکاری با توسنسها:
بیمه و بیمه تکمیلی
فضای دوستانه، صمیمی و جوان
محیط کار مناسب با امکانات رفاهی
حقوق مناسب و پرداخت منظم
بودجه آموزش
معرفی شرکت
شرکت توسن سها در ابتدای سال 1389 با هدف تکمیل حوزه های فعالیت گروه توسن تشکیل گردید. بلیت الکترونیک به عنوان نقطه اشتراک حوزه های ITS و MicroPayment به عنوان محور فعالیتهای آغازین این شرکت در نظر گرفته شد. شرکت سها پس از اجرای بزرگترین پروژه بلیت الکترونیک کشور در شهر تهران، راهکارها و محصولات خود را در سایر حوزه های سیستمهای هوشمند حمل و نقل و پرداخت خرد توسعه داده است.
مهارتهای مورد نیاز
مارکتینگمدیریت مارکتینگاستراتژی بازاریابیکمپینهای تبلیغاتیتحلیل بازار