آشنایی با کسب و کارهای حوزه آی تی و یا مدرک مرتبط تحصیلی
سابقه کار در حوزه فروش و پشتیبانی
آشنایی با زمینه های هوش مصنوعی، مدرک مرتبط یا سابقه فعالیت به عنوان مزیت کلیدی است
دارای روحیه پیگیری و کار تیمی
پیگیری موثر و زمان بندی شده جهت تکمیل فرایند فروش و پیگیری مذاکرات
مسلط به مهارت های ارتباط موثر، (مهارت های کلامی، فن بیان ) فروش
معرفی شرکت
ما آرمانی ها مصمم به خلق ارزش مبتنی بر محصولات فناورانه و راهبردی هوش مصنوعی هستیم، محصولاتی که یا در بین جامعه و مردم فراگیرند و با زندگی آن ها عجین شده اند یا برای سازمان ها و کسب و کارها ارزش ویژه خلق می کنند. طبیعتا چنین محصولاتی بر اساس فناوری های روز و سطح بالای دنیا تولید می شوند و بازار بزرگی را در ایران پیش روی خود خواهند داشت. برای تحقق این چشم انداز، سه محصول سکوی هوش مصنوعی آیپا، سکوی هوشمند سازی ارتباط با مشتریان مینا و دستیار صوتی یارا را انتخاب کردیم و ...
سکوی هوش مصنوعی آیپا: آیپا، بیش از 70 سرویس هوش مصنوعی در 6 حوزه پردازش متن، پردازش تصویر، پردازش ویدئو، پردازش گفتار و صوت، سامانه پیشنهاد دهنده و بات مکالمه بر بستر کلان داده در قالب 10 محصول به سازمان ها و کسب و کارها ارائه می دهد و در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر در پلتفرم های مختلف ایرانی از خدمات آیپا استفاده می کنند.
سکوی هوشمند سازی ارتباط با مشتریان مینا: مینا، یک تجربه جدیدی به مشتریان و کارکنان مراکز تماس کسب و کارها اعم از بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. این خدمات در سه سطح کنترل کیفیت کارشناسان تماس، دستیار کارشناسان تماس و ربات پاسخگوی مینا ارائه می شود.
دستیار صوتی یارا: یارا، یاری دهنده هر فارسی زبان ایرانی در کارهای روزمره اش است. این محصول به صورت MVP در کافه بازار قابل نصب است و بزودی در کنار هر ایرانی در هرجا، در خانه، در ماشین، در اداره و حتی هنگام پیاده روی خواهد بود.