شرکت دانش بنیان سیمرغ جهت تکمیل کادر خود در استان قم از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید. شرکت دانش بنیان سیمرغ با هدف تعالی انسان در سازمان و تحول در نرم افزار های منابع انسانی کشور پا به عرصه گذاشته است و تاکنون اعتماد بیش از 40 سازمان و شرکت معتبر در کشور را کسب کرده است. ارزش های ما: انسان، زمان، تیم، صداقت، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، خرد جمعی و تفکر، کیفیت
1. کارشناس امور پشتیبانی مشتریان
شرایط احراز: - جهت پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان و آشنا به امور اداری - انجام امور جاری دفتر - امور اداری نظیر، نامه های اداری، پیش فاکتور و تنظیم و ویرایش قرارداد و بایگانی - محاسبه کارکرد ماهانه پرسنل - ثبت نام بیمه و مفاصا حساب - استعلام و تحقیق های مربوطه - نظرسنجی های دوره ای از مشتریان - پیگیری امور مشتریان - آشنایی به اکسل و پاورپوینت - منظم و دقیق، پیگیر و خود کنترل - خوش برخورد - شارپ، پرانرژی و باانگیزه - سن از 24 تا 29 سال - ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16:45 و پنجشنبه 8 تا 12 - سابقه کار: حداقل 2 سال - تحصیلات: حتما مهندسی (مهندسی صنایع یا مهندسی کامپیوتر) جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت
مزایا: - بیمه از روز اول - عیدی و سنوات - همکاران جوان و پویا با اهداف بزرگ - حقوق سر موقع (بر اساس قانون کار تا 5 میلیون تومان به تناسب توانمندی) - در صورت داشتن شرایط احراز امکان استفاده از امریه و کسر از خدمت سربازی وجود دارد
معرفی شرکت
شرکت دانشبنیان «سیستمهای منابع انسانی سیمرغ» به دنبال یک حرکت جدی، علمی و موثر در حوزهی تکنولوژیک منابع انسانی در کشور عزیزمان است و در راستای تحقق رسالت خود، یعنی «تعالی انسان در سازمان» حرکت میکند.
هدف سیمرغ از طراحی نرمافزارهای تخصصی منابع انسانی، فراهم نمودن بستری فناورانه و ایجاد ابزاری دقیق برای پیادهسازی مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی در سازمانها میباشد.
لذا، جهت تحقق این هدف، به دنبال جذب افرادی است که از چالش نمیهراسند؛ افرادی که میتوانند به «اصول، قواعد و نظم» پایبند باشند و خود را متخصص حوزهی خود بدانند.