1. ایجاد ارتباط، جذب و شناسایی مشتریان جدید و ارائه مشاوره برای کمک به فرآیند انتخاب محصول 2. مذاکره و برگزاری جلسات فروش و پشتیبانی فروش 3. آشنایی با مفاهیم تنظیم پیش فاکتور و قراردادها و مسائل حقوقی مرتبط 4. تجزیه و تحلیل منظم داده های CRM و اطلاعات بدست آورده از بازار کار و رقبای تجاری و ارائه پیش بینی های متناسب با انتظارات بازار جهت جذب مشتریان جدید 5. تهیه گزارش های هفتگی، ماهانه و فصلی 6. پیشبرد وضعیت مشتریان در CRM
معرفی شرکت
تیم هفت سنگ، توسعه دهنده نرم افزارهای تخصصی در حوزه منابع انسانی مبتنی بر علوم شناختی است که در حال حاضر به طیف گسترده ای از شرکتهای بین المللی و سازمانهای بزرگ ارائه خدمات می کند.
نرم افزارهای فعلی تیم هفت سنگ، ارزیابی 360 درجه و سنجش تعلق سازمانی است و تا کنون بیش از 70 شرکت از این محصولات استفاده کرده اند.
اعضای این تیم با دغدغه مشترک « خلق تجربه نوآورانه با رویکردهای نوین منابع انسانی » از ابتدای سال 99 کار خود را شروع کرده است.
در این سالها همواره هدف و چشمانداز ما خلق بسترهایی بوده تا فرآیندها در حوزه منبع انسانی داده محور قابل دسترس تر و ساده تر کند. ما در هفت سنگ با تکیه بر دانش فنی هسته اصلی شرکت اقدام به تشکیل تیمهای خود سازمانده(Self organized) و خود مختار(Autonomous) نمودیم و در این مسیر تیمهایی تشکیل شدهاند که با یادگیری مداوم و اشتراک دانش و تجربه به سمت تشکیل یک تیم ممتاز حرکت می کنند.