- برعهده گیری نقش رابط میان مشتریان و تیم توسعه نرم افزار
- استخراج الزامات و نیازمندی ها و ایجاد داستان مشتری
- مستند سازی الزامات و راهکارها
- ارزیابی فرایندهای کسب و کار موجود و سامانههای مرتبط و ارائه پیشنهاد بهبود
- همکاری و پشتیبانی در فرایند آزمون
- تحلیل به منظور طراحی مشخصه ها و نیازمندی های فناورانه مرتبط با نیازمندی کسب و کار
- تهیه مستندات آموزشی، مستندات مرتبط با ارائه راهکارهای ایجاد شده
- نظارت بر توسعه به منظور حصول اطمینان از توسعه سیستم منطبق با مشخصههای راهکار
شرایط احراز:
- حداقل 2 سال تجربه در طراحی نرمافزارهای سفارش شده و فرایند پشتیبانی از محصولات نرم افزاری
- حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
- آشنایی با تحلیل کسب و کار
- آشنایی با ساز و کارهای مدیریت پروژههای نرمافزاری
- آشنایی با پایگاه دادهها
- آشنایی با مفاهیم شیء گرایی
- آشنایی با میان افزارها
- مهارت در نگاشت فرایندهای کسب و کار به سرویسهای نرمافزاری
- دانش فرایند توسعه نرمافزار
- تسلط به زبان انگلیسی
معرفی شرکت
شرکت شاتل موبایل، عضوی از خانواده بزرگ شاتل است که بهعنوان نخستین اپراتور مجازی تلفن همراه کشور (Full MVNO) در بازار ارتباطات کشور مشغول به فعالیت است. این اپراتور با طراحی، آمادهسازی، پیادهسازی و یکپارچهسازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه، برای اولین بار در ایران سیمکارت هوشمند را عرضه کرد. فناوری سیمکارت هوشمند شاتل موبایل به طور مداوم شبکه و آنتنهای موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار باکیفیتترین آنتن و پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب میکند.