پیگیری و اجرای امور مربوط به کمپینهای تعریفشده مارکتینگ در استودیو؛
مدیریت شبکههای اجتماعی استودیو؛
تولید محتوای شبکههای اجتماعی استودیو؛
ارتباطگیری و پیگیری منظم ارتباطات تجاری داخلی و خارجی شرکت؛
انجام دیگر امور مربوط به روابط عمومی و مارکتینگ.
مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
زبان انگلیسی (تسلط در مهارتهای چهارگانه)؛
گیمر بودن! و تجربه و علاقه بالا در این زمینه؛
توانایی ارتباطگیری و مدیریت اکانت؛
توانایی مدیریت شبکههای اجتماعی؛
توانایی تولید محتوای خلاق و کپیرایتینگ؛
توانمندی در کار با نرمافزارهای ویرایش تصویر.
مهارتهای عمومی:
توانایی کار تیمی: مهارت کار کردن به عنوان همتیمی، خیلی مهمتر از توان فردی و تخصص است؛
انعطافپذیری؛
ارتباط مؤثر با دیگر اعضای تیم و انتقادپذیری؛
مدیریت فردی و مدیریت زمان؛
توانایی خوب در کار با نرمافزارهای عمومی.
شرایط کار:
زمان کاری از شنبه تا چهارشنبه؛
غرب تهران؛
به همراه بیمه و مزایای استاندارد کاری.
معرفی شرکت
استودیوی بازیسازی دیدِما در سال 1395 تأسیس شده و هماکنون حدود 25 نفر از بهترین توسعهدهندگان کشور در این استودیو مشغول کار بر روی پروژههای مختلف میباشند. دیدِما به دنبال خلق محصولات بدیع و کسب تجربههای جدید است تا بتواند با تولیداتش در عرصه بینالملی با دیگر سازندگان رقابت کند. دیدما به جهانی بودن بازار ویدئوگیم قائل است و بازار محلی ایران را در کنار دیدگاه جهانی خود به عنوان بخشی از نقشه کسب و کارش در نظر دارد.