این آگهی منقضی
شده است
اهم مسئولیتها و وظایف:
نصب، آموزش و پیادهسازی نرمافزارها
پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و اشکالات کاربران (مشتریان) به صورت تلفنی، اینترنتی.
مستندسازی فرآیندهای مشتری محور
شایستگیهای کلیدی:
فنبیان خوب و خوش برخورد
علاقهمند به پشتیبانی و پیگیری امور مشتریان
قدرت یادگیری بالا و با انگیزه
صبور، پیگیر و مسئولیتپذیر
مدیریت تماس های ورودی و خروجی مشتریان
تخصصهای فنی مورد نیاز:
حداقل 2 سال سابقه پیشتیبانی
آشنا به مفاهیم و اصول سامانه های تحت وب و موبایل
آشنا با اصول پشتیبانی تلفنی و اینترنتی (تیکتینگ، شبکه های اجتماعی)
مسلط به کامپیوتر ( Word و Excel) جهت انجام امور اداری
ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16:30
پنجشنبه ساعت 8 الی 13:00
حقوق و دستمزد:
حقوق ثابت مطابق با وزارت کار + پاداش عملکرد
بیمه تامین اجتماعی
محل کار:
سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، ساختمان اداری شرکت داده گستر خط روشن
شرکت داده گستر خط روشن (سهامی خاص) از سال 1388 به عنوان یک شرکت دانش بنیان، بصورت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انرژی فعالیت می نماید. این شرکت با سازمان های کلان ملی در بخش برق، نفت، گاز و پتروشیمی مشغول همکاری است.
تیم فنی شرکت به منظور پیاده سازی راهکار های جامع (total solutions) در حوزه تجارت الکترونیک مجموعه ای کامل از متخصصین را در خود جای داده است. تخصص هایی همچون برنامه نویس موبایل (Android&iOS)، برنامه نویس وب (Backend&Frontend)، متخصص سرور (لینوکس و ویندوز) و طراح (Ui&Ux) در این شرکت برای پیاده سازی راهکار های جامع مورد نیاز در کسب و کار های امروزی با یکدیگر همکاری می کنند.