مشخصات فردي: -تحصيلات ليسانس، ترجيحاً حقوق يا مديريت -سن ٢٥ تا ٤٠ -خوشرو، خوشپوش و خوش برخورد - داراي روابط عمومي قوي - منظبط، منظم و پر انرژي - پيگير و متمركز در امور محوله - مسئوليت پذير و پاسخگو - متعهد و وقت شناس - داري روحيه كار تيمي و هوش بالا
مهارتها: -آشنا به مكاتبات اداري و پيگيري امور در ادارات دولتي و بخش خصوصي - آشنا به نرم افزار office و مسلط به تايپ - مسلط به نگهداري و بايگاني مدارك - مسلط به امور داخلي دفتر - آشنا به حسابداري
ساير شرايط: -ساعت كار شنبه تا چهارشنبه ٩صبح تا ٦ بعد از ظهر پنجشنبه ٩صبح تا ٢ بعد از ظهر -داراي ضامن معتبر - محل كار ولنجك - ترجيحا داراي وسيله نقليه
مزايا: -حقوق توافقي، به موقع و پاداش - بيمه تامين اجتماعي - امكان پيشرفت و ارتقاء
معرفی شرکت
گروه ساختماني آگاهي در زمينه ساختمان سازي فعاليت مينمايد.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورMicrosoft Office تایپمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفن