شرح شغلی سمت مذکور به شرح زیر است شناسایی بازارهای هدف و بهترین روش های دسترسی به آن ها تدوین استراتژی های بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شرکت طراحی کمپینهای مستمر و موقت و بودجه بندی آن ها طراحی استراتژی رسانه های اجتماعی شرکت در همایش ها، کنفرانس ها و جلسات نظارت بر روند اجرایی کمپین های انلاین بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین نظارت بر صفحات شبکه های اجتماعی
مهارت های لازم برای این سمت: مسلط به اصول و فنون بازاریابی، مارکتینگ، برندینگ مسلط به مفاهیم تجارت الکترونیک مسلط به مدیریت برنامه های تبلیغاتی و پیشنهاد جذب مشتری و راه کارهای بازاریابی مسلط به طراحی استراتژی های مارکتینگ آنلاین مسلط به شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین مسلط به گسترش تکنیک های تحیل و ارزیابی کمپین برای شناسایی نقاط قوت و فرصت های موجود تسلط بر تولید تولید محتوا مسلط به آنالیز رقبای بازار
معرفی شرکت
"زرین پلاس" با هدف ارائه راهکار های جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و توسعه بازاریابی و فروش کسب و کارهای مختلف با یاری گرفتن از دانش فناوری اطلاعات تولید شده است.
* شرکت دانش بنیان
مهارتهای مورد نیاز
مارکتینگاصول و فنون مذاکرهبازاریابیMarketingبرندینگ