جذب مشتری و اطلاع رسانی درباره خدمات و محصولات شرکت آشنا به اصول و فنون مذاکره امکان ارتقاء شغلی آشنا به فروش شهرستان آشنا به ویزیت حضوری پیگر وصول مطالبات پیگیری مشتریان علاقه مند و تبدیل به قرارداد پشتیبانی درخواست خریداران مذاکرات فروش تا عقد قرارداد ثبت داده های مشتریان در سیستم CRM و گزارشهای دوره ای ویزیت و پیگیری (تلفنی و حضوری) حضور در ایونتهای مرتبط پیگیری های پس از فروش
3 سال سابقه کار در بازاریابی و فروش به شهرستان حقوق و مزایا : حقوق ثابت ،بیمه ، پورسانت و پاداش 70/000/00ریال تا 10/000/000 ریال کارشناسی مدیریت ، بازرگانی ، کسب و کار
معرفی شرکت
شرکت کاوان تجارت کیا سام با تجربه ۲۰ ساله در حوزه فروش، خدمات پس از فروش، واردات، صادرات و خدمات ترخیص کالا در ایران و چین، در سال ۱۳۹۵ به صورت تخصصی اقدام به راه اندازی مرکز فروش و خدمات پس از فروش با برند کاوان در ایران نموده است.
کاوان در سالهای اخیر توانسته اعتماد جمعی در حوزه خدمات پس از فروش مطمئن، بین مردم عزیز ایران ایجاد کند.
نوآوری کاوان کالا در خصوص خدمات پس از فروش آنلاین، این امکان را فراهم نموده که هر ایرانی در هر نقطه ای از ایران بتواند بدون مراجعه فیزیکی اقدام به دریافت خدمات پس از فروش نماید که موجب رضایت مصرف کننده در این حوزه شده است.
کیفیت در حضور برندهای تراز اول در ایران و خدمات پس از فروش آن تعریف شده است.
کیفیت در اطمینان خاطر از خرید و آرامش مصرف کننده تعریف شده است.
تمامی گروهای کالایی در حوزه لوازم جانبی تلفن همراه و تبلت و گجت های کاربردی ، سبد محصولات کاوان را تشکیل می دهد.
تمام این محصولات به صورت مستقیم از شرکت های معتبر در ایران و چین تامین و توسط بخش فروش شرکت کاوان در ایران توزیع و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد.