وظایف کلیدی: - ارائه پشتیبانی فنی برای درخواستهای ورودی مشترکین - راه اندازی سرویس و رفع عیب سرویس مشترکین ( کانفیگ مودم و …) - ارجاع رفع مشکلات و در خواستهای خدماتی به بخشهای پشتیبانی مربوطه در صورت لزوم - ثبت اطلاعات در نرم افزار و پورتال مربوطه (6 روز کاری به صورت شیفت 08:00 الی 16:00)
شایستگی های کلیدی: سن: 30-18 مسلط بر +Network مسلط بر اصول و مفاهیم ADSL آشنایی کامل با مفاهیم شبکه آشنایی کامل با مفاهیم CRM و مدیریت ارتباط با مشتریان
معرفی شرکت
شرکت انتقال داده های آسیاتک به منظور ارایه خدمات نوین در صنعت IT در سال 1382 موفق به اخذ مجوز PAP گردید. این برند در سال 1394 جهت ارایه هر گونه خدمت ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی، و داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور موفق به دریافت مجوز FCP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید.