-بررسی، کنترل و پیگیری ارسال مدارک و مستندات کارکنان - انجام و پیگیری امور مربوط به قرارداد پرسنل و ثبت کارکرد پرسنل - پیگیری نیازهای استخدامی سازمان و اطمینان از حصول نتیجه - تهیه و بروزرسانی شرح شغل - انجام هماهنگی های لازم مابین واحد منابع انسانی و سایر واحدها - پیگیری تامین و ارائه خدمات رفاهی کارکنان (بن غیرنقدی، وجه لباس، اردوهای مسافرتی و...) - تهیه و تدوین طرحهای لازم به منظور رفاه کارکنان - پیگیری و هماهنگی تنظیم و تمدید قراردادهای مرتبط با خدمات رفاهی و بیمهای پرسنل با هماهنگی مسئولین مربوطه
شرایط احراز:
-جنسیت: آقا -سن: 35-25 -تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد گرایش های مدیریت -جزئی نگر و دقیق -تجربه فعالیت در حوزه منابع انسانی -تجربه فعالیت در زمینه امور رفاهی و یا کارشناس اداری -تسلط به امور اداری -آشنایی کافی با مجموعه نرم افزارهای آفیس
معرفی شرکت
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست) با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات لوازم خانگی در سبد مصرفی خانوار در راستای کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن در حال فعالیت است.
این گروه صنعتی با برخورداری از ۱۲ کارخانه مختلف در حوزههای متفاوت صنعت پیشران لوازم خانگی در مساحتی بیش از ۳۰۰هزار متر مربع و با داشتن پیشرفتهترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود، یکی از قطبهای صنعتی کشور محسوب میشود.
انتخاب الکترونیک با بومیسازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمعهای بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفتهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان نیز مطرح کرده است.
محصولاتی که در مجموعه انتخاب الکترونیک تولید میشود، قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سختترین شرایط اقتصادی نیز از جمله نقاط قوت این گروه محسوب میشود.
سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمتگذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب میشود.
جامعه هدف تولید محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تمام اقشار نظام اجتماعی بوده و در قیمت گذاری کالاها شاخصهای بالای کیفی، فنی و زیبایی محصولات با توجه به سطح توانمندی آحاد مردم در خرید، در نظر گرفته شده است.