پاسخگویی به سوالات مشتریان و برطرف کردن مشکلات آنها در جهت ارائه خدمات پس از فروش (به صورت تلفنی، ایمیل، سایت و یا حضوری) - برقراری ارتباط خوب با مشتریان و جذب آنان از طریق معرفی و ارائه محصولات و خدمات شرکت - حفظ ارتباط با مشتریان قدیم و انتقال درست و دقیق درخواستها و نیازهای آن ها به واحد فروش - تلاش در جهت شناخت نیازها و مشکلات مشتریان و ارائه ی راه حل به آنها - پیگیری مشکلات مشتریان تا زمان کسب رضایت کامل مشتریان - نصب و راه اندازی محصولات باسط پژوه، شبکه RS485 و نصب نرم افزار ساما و بقیه نرم افزارهای موردنیاز در کامپیوتر مشتری، - آموزش نصب محصولات باسط پژوه و آموزش نرم افزار ساما - تست نرم افزار ساما و ارائه لیست مشکلات یافت شده به بخش نرم افزار - بازدید، حضور در جلسات معرفی شرکت، حضور در محل مشتریان جهت بازاریابی و تکمیل اطلاعات خرید و ارائه گزارشات به واحد فروش - انجام بازدیدهای قبل از نصب و ارسال بازخورد به واحد فروش -توانایی انجام نصب و راه اندازی در تهران وشهرستان
جهت کار در شرکت مهندسی برق واقع در غرب تهران.
معرفی شرکت
شرکت باسط پژوه تهران یک شرکت دانش بنیان عضو گروه باسط میباشد که با بیش از 20 سال سابقه در تولید دستگاههای اندازهگیری و مانیتورینگ در حوزه برق و انرژی فعالیت دارد.
مهارتهای مورد نیاز
خدمات پس از فروشارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانپیگیری امور مشتریان