کارشناس پشتیبانی مرکز داده شخصی است که از طریق تیکت(ایمیل) و تماس تلفنی به منظور بررسی و رفع موارد اعلامی مرتبط با مرکز داده با مشتریان ارتباط برقرار کرده و با توجه به دانش شخصی و آموزش های حین خدمت به عیب یابی خدمات و راهنمایی مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اقدام می نماید.
شرح وظایف:
- وظایف استاندارد مدیر سیستم شامل نصب سرور، نصب اپلیکیشن یا سیستم، مدیریت پچ ها، تعیین مشکل و تحلیل لاگ
- ارائه سرویس های زیرساختی در تمام زمینه های مورد نیاز: شبکه های ذخیره سازی، سیستم عامل، مجازی سازی
سرور، سیستم بکآپ گیری و ریستور، مانیتورینگ شبکه، نصب و انجام تنظیمات برنامه های کاربردی
- تهیه و نگهداشت مستندسازی جامع مرتبط با سرور و توپولوژی شبکه، تجهیزات و تنظیمات
- تهیه برنامه ریزی پروژه ،طراحی و پیاده سازی راه حل در زمان های disaster recovery
- مشارکت در به روزرسانی های بعد از ساعت اداری، حل مشکل و یا قابلیت oncall به صورت شیفتی
- پشتیبانی سطح 3,2,1 مشکلات به وجود آمده در شبکه و سیستم ها
- انجام تنظیمات، تست کردن و نگهداری محیط زیرساخت مجازی
- همگام بودن با اطلاعات سیستمها، تغییرات و به روزرسانیها
- عیب یابی مشکلات سیستم و شبکه و تشخیص و برطرف سازی خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
مهارت های تخصصی:
- تسلط کامل به مفاهیم CCNA ، CCNP (ارائه مدرک مزیت محسوب خواهد شد.)
- تسلط به پشتیبانی ، عیب یابی و رفع مشکلات شبکه
- دارای تخصص و تجربه کار با تجهیزات: فایروال ها( ASA , Cisco FirePower )
- تسلط بر تجهیزات Cisco Nexus
- آشنایی با مدیریت VMware Virtualization
- آشنا به ابزار مانیتورینگ و تحلیل لاگ (Cacti , PRTG , zabbix)
- دارای روحیه مشارکت و کارتیمی
- مسلط با مفاهیم LPIC1
- آشنایی با مفاهیم LPIC2
مهارت های عمومی:
درک مطلب بالا
مدیریت زمان
قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی
دقیق و پیگیر
دارای روحیه کار تیمی
مسئولیت پذیری
حداقل های لازم برای ارسال رزومه:
سکونت در شهر تهران(ترجیحا مرکز شهر)
حداقل چهارسال سابقه کارمرتبط
حداقل مدرک تحصیلی :کارشناسی رشته های مرتبط حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر
حداق سن22سال
معرفی شرکت
هاست ایران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت میزبانی وب و ثبت دامنه درایران، فعالیت خود را ازسال 81 با هدف نهادینه نمودن استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پایدار، مطمئن و با کیفیت به صورت رسمی آغاز کرده است.
ما درهاست ایران، با ارائه ی راهکارهای نوین در ارائهی خدمات میزبانی، توانستیم نشان خلاق را از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دریافت کنیم. همچنین به دلیل استفاده از راهکارها و فناوریهای به روز و یکپارچه در بهمن ماه 1400 مجوز شرکت دانش بنیان را دریافت کردیم.
این مجموعه با ارائهی خدمات متنوع در واحدهای مختلف از جمله واحد دیتاسنتر، میزبانی وب، مانیتورینگ، خدمات ابری، برنامه ریزی، مارکتینگ، امورمشتریان و فروش افتخار سرویسدهی به بیش از 90هزارمشتری در شبکه ملی اطلاعات را دارد. ما، زیرساختِ آنلاین شدن اشخاص و کسبوکارها را با بالاترین کیفیت فراهم میآوریم.
ارائهی زیرساخت خدمات میزبانی وب، دامنه، دیتاسنتر، پیام کوتاه، رایانش و شبکه های ابری با اولویت خلق ارزش برای مشتریان، عمدهترین فعالیت ماست.