- تشکیل پرونده پرسنل جدیدالاستخدام - ثبت احکام کارگزینی در راهکاران سیستم - صدور قرارداد پرسنلی - انجام امور بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی - تهیه گزارشات تحلیلی و کاربردی پرسنل بصورت دوره ای و موردی - مشارکت در سایر فرآیندهای منابع انسانی در صورت نیاز
مهارتهای تخصصی :
تسلط کامل به نرمافزار راهکاران سیستم
تسلط به نرمافزارهای آفیس خصوصاً اکسل و ورد
آشنائی کامل با قوانین اداره کار و بیمه تأمین اجتماعی
مهارت های فردی :
توانائی برقراری ارتباط موثر
منظم و دقیق
روحیه کار تیمی بالا
توانائی برنامه ریزی و مدیریت زمان
توانائی حل مسئله خلاقانه
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در سال 1386 با اهداف زیر تأسیس شد:
ارائه راهکارهای جامع فنآوری مورد نیاز بانکها و سایر موسسات مالی و اعتباری
طراحی و اجرای اتوماسیونهای بانکی
ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی
پیادهسازی سامانههای امنیتی مرتبط با حوزه پرداخت
شخصیسازی کارتهای هوشمند و ...
در حال حاضر پرداخت الکترونیک سپهر باترکیب نیروی فعال در تمامی استانها در زمینه خدمات ممتاز پشتیبانی دستگاههای کارتخوان،درگاه پرداخت امن اینترنتی و سامانه پرداخت موبایلی فعالیت دارد.
مزایا و امکانات رفاهی:
امکانات ورزشی
مزایای مناسبتی
تکریم اعیاد خاص
بیمه تکمیلی
فرصت ارتقای شغلی
محیط پویا و صمیمی
امکان استفاده از تعاونی مصرف
آموزشهای داخلی و یادگیری جمعی
مهارتهای مورد نیاز
منابع انسانیجذب و استخدامامور پرسنلیامور کارگزینیMicrosoft Office