پاسخگویی به کلیه تماس ها و درخواست های تلفنی و الکترونیکی در جهت نصب و راه اندازی، تعمیرات، شکایت های واصله و نیز راهنمایی مصرف کنندگان نهایی در مورد محصولات سازمان مطابق فرایندهای کاری و با رعایت کامل اصول مشتری مداری و احترام به مصرف کننده به همراه نگهداری کلیه اطلاعات مربوطه و ارائه مستمر گزارشات مورد نیاز
هماهنگی و ارتباط با نمایندگان خدمات در سراسر کشور ذیل نظر مدیر واحد و مطابق فرایندهای کاری جهت انجام خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان و یا عوامل فروش در اسرع زمان(مطابق پروتکل سازمان) همانند نصب و راه اندازی و یا حل مشکلات احتمالی به همراه بررسی کیفیت عملکرد آنها و رضایتمندی خدمت گیرندگان و ارائه گزارشات مورد نیاز
ارتباط با نمایندگی های خدمات و یا عوامل فروش جهت بررسی مشکلات احتمالی محصولات و انجام وظایف مربوط به فرایند عودت محصولات با هماهنگی کامل مدیر واحد
تماس با مشتریان نهایی در جهت سنجش رضایتمندی آنها از خدمات دریافتی و تهیه گزارشات مستمر مطابق فرایندهای کاری
ارائه گزارش روزانه عملکرد و سایر گزارشات و نمودارهای مورد نیاز به مدیر واحد و مدیران ارشد سازمانی با رعایت دقت ، صحت و صداقت
هماهنگی با کارمند مراسلات جهت ارسال و دریافت مرسوله های مورد نیاز نمایندگی ها با تایید و نظارت مدیر واحد
آشنایی با Word و Excel
ساعت کاری :
8 تا 5 بعدازظهر
معرفی شرکت
زمانی که از صنعت لوازم خانگی صحبت می کنیم آزمایش یکی از نخستین نام هایی است که به ذهن ها متبادر می شود. برندی که با بیش از 60 سال سابقه فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. شرکت آریاجم شهاب نیز به عنوان صاحب امتیاز انحصاری بهره برداری از برند آزمایش یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی بوده که انواع محصولات لوازم خانگی آزمایش را در سطح کشور توزیع می نماید.
مهارتهای مورد نیاز
خدمات پس از فروشپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office