داشتن نگاه استراتژیک، کمی (Quantitative ) و داده محور (Data-driven) بودن
تسلط به کانالها و ابزار های مختلف دیجیتال مارکتینگ مثل اس ام اس مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، تبلیغات بنری، گوگل ادز، ابزارهای وب آنالیتیکس، ریتارگتینگ، سئو و ...
سابقه اجرای کمپین های تبلیغاتی
آشنایی با اینفلوئنسر مارکتینگ
داشتن دانش به روز در خصوص تکنولوژی ها و ابزارهای جدید دیجیتال مارکتینگ
موارد زیر مزیت محسوب می شود:
آشنایی با تکنولوژی مالی (فینتک)
آشنا به هک رشد
شرح وظایف:
طراحی، اجرا و بهینه سازی کمپین های مختلف تبلیغات اینستاگرامی، اس ام اس مارکتینگ، تبلیغات گوگل و ریتارگتینگ
بررسی بازار و مشارکت در تهیه برنامه بازاریابی
مشارکت در توسعه محصول و ارایه پیشنهاداتی برای بهتر کردن نرخ تبدیل
معرفی شرکت
شرکت توسن سها در ابتدای سال 1389 با هدف تکمیل حوزه های فعالیت گروه توسن تشکیل گردید. بلیت الکترونیک به عنوان نقطه اشتراک حوزه های ITS و MicroPayment به عنوان محور فعالیتهای آغازین این شرکت در نظر گرفته شد. شرکت سها پس از اجرای بزرگترین پروژه بلیت الکترونیک کشور در شهر تهران، راهکارها و محصولات خود را در سایر حوزه های سیستمهای هوشمند حمل و نقل و پرداخت خرد توسعه داده است.