توانایی برنامه ریزی و مدیریت کمپین های 360 دیجیتال توانایی کارکردن با ابزارهای تحلیل وب و سوشال و گوگل( search console- Google Analytics و...) توانایی آنالیز و تحلیل دیتا تونایی نسبی در ایده پردازی و ایجاد ارتباط بین ایده ها و استراتژی ها و تدوین آنها توانایی درک نیاز و به روز بودن در ارائه راهکارهای استراتژیک آشنایی کامل با بازاریابی محتوا و تبلیغات وب، تبلیغات شبکه های اجتماعی، موبایل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط
معرفی شرکت
کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات خود را ارائه می دهیم. مایه مباهات کانون ایران نوین است که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این حوزه باشد ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه ای و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم.