- شناسایی، بررسی و ایجاد کانالهای دریافت رزومه متناسب با نیاز سازمان و سنجش اثربخشی آنها - برنامه ریزی و هماهنگی جهت حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای مرتبط با استخدام - غربالگری رزومهها بر اساس شرایط احراز و انتخاب افراد مناسب از میان داوطلبین استخدامی - مشارکت در انجام مصاحبه های تلفنی - مشارکت در مصاحبه های استخدامی(شخصیتی، رفتاری و...) افراد و تهیه گزارش های مربوطه از خروجی مصاحبه ها - انجام امور اداری مرتبط با فرآیند جذب - تهیه گزارش های دوره ای مربوط به فرآیند استخدام - مشارکت در فرآیند جامعه پذیری فرد منتخب - انجام امور توسعه ای مربوط به فرآیندهای جذب و استخدام - طراحی و پیاده سازی مدل های شایستگی در سازمان مهارت ها: - مسلط به تمامی فرآیند های جذب، استخدام ، مصاحبه های عمومی و تخصصی - آشنایی با انواع آزمون های استخدامی(شخصیت شناسی، هوش و...) - مسلط به روش های مختلف مصاحبه های استخدامی - آشنایی با کانون های ارزیابی و توسعه - مسلط به نرم افزار های آفیس - آشنایی با دیگر فرایندهای منابع انسانی مزیت محسوب می شود - دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر
معرفی شرکت
شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست های نهاد ارشد به منظور ایجاد و راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 بعنوان بازوی اجرائی تاسیس گردید.
در همین راستا و به منظور انجام این ماموریت خطیر ملی، این شرکت از بدو پیدایش برنامه ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و تشکیل مراکز تامین نیازهای اجرائی اقدام نمود.
این شرکت در طی سال های گذشته و با توجه به سیاست های چابک سازی ماموریت های اجرائی و تخصصی خود و بنابر نیازهای جامعه بانکی کشور اقدام به تاسیس شرکت های تخصصی در حوزه های مختلف نموده است که با مراجعه به سایت شرکت های تابعه می توانید از کمیت و کیفیت فعالیت های آنها آگاهی بیشتری کسب نمائید.