ما در آریسامد به دنبال فردی هستیم که با دانش مناسب خود دربارهی خدمات شرکت و ایجاد ارتباط سازنده با مشتریان،خدمات و ویژگی های آن ها را به بهترین شکل ممکن به مشتری معرفی نماید. کارشناس پشتیبانی، مشتری را در هر مرحله از خرید خدمات راهنمایی میکند و به سوالها و نگرانیهای مشتری پاسخ جامع و کامل میدهد. راستی این کار رو با بازایابی تلفنی اشتباه نگیرید.
مسئولیتهای این افراد شامل موارد زیر است:
پاسخ به سوالهای مشتریان
همکاری با اعضای تیم و سرپرستان برای ارتقا و پیشبرد امور
گزارش مشکلات به سرپرستان و پیشنهاد راه حل
توجه : بدون داشتن تجربه قبلی میتوانید بهعنوان کارشناس پشتیبانی استخدام شوید. ویژگی های فردی:
اگر خود را فردی منظم با دقت و با پشتکار می بینید و از ارتباط با افراد مختلف لذت می برید ، جای شما در خانواده آریسامد خالی است .
تایم کاری: شنبه الی چهارشنبه (پنج شنبه تعطیل) محل شرکت: شرق تهران (نزدیک به مترو)
معرفی شرکت
آریسامد شرکتی پیشرو در زمینه مد و فشن خانم هاست که به مدد موسسین و نیروهای جوان به صورت تخصصی در حوزه انلاین مشغول فعالیت هستند.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانیارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریان