1-مسلط به اصول و فنون بازاریابی، مارکتینگ، برندینگ 2-مسلط به مدیریت برنامه های تبلیغاتی و پیشنهاد جذب مشتری و راه کارهای بازاریابی 3-آشنا به نرم افزارهای CRM,CEM 4-آشنا به مفاهیم فروش و بازاریابی و تبلیغات 5-آشنا به امور فروش اینترنتی 6-متخصص در SEO,SEM 7-آشنا به روش های افزایش ترافیک وب سایت 8-تسلط بر تبلیغات ادوردز -تبلیغات کلیکی -سئو-ایمیل مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ 9-توانایی برنامه ریزی ، هدف گذاری 10-مسلط به تولید محتوای سایت و شبکه های مجازی 11-به روز بودن و اطلاع از روند بازار فعلی 12-تجربه تدوین برنامه بازاریابی Budget plan , MARKETING PLAN 13-آشنایی با تبلیغات در حوزه کالاهای لوکس 14-مسلط به کار با ابزارهای تحلیل google analytics/hotjar google ads/searchconsole و نرم افزار های شبکه های اجتماعی 15-توانایی طراحی کمپین های کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت (داشتن سابقه در برگزاری کمپین های موفق مزیت به شمار میرود) 16-توانایی بهینه سازی کمپین ها و کاهش مبلغ 17-توانایی طراحی استراتژی و ارائه گزارشات منطبق با برنامه 18-تسلط به مفاهیم offline , seonpage 19-مهارت مذاکره با ذینفعان،مشتریان و صاحبان کسب و کارها(اصناف) 20-انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز از فروشگاهها و مشتریان 21-مسلط به مدیریت برنامه های تبلیغاتی و برنامه ریزی برای جذب مشتریان جدید و همچنین جذب فروشگاههای جدید و راهکارهای بازاریابی موثر 22-آشنایی به زبان انگلیسی 23-ارائه نمونه کار الزامی میباشد بازه ی سنی 25-30 سال
خانم/آقا
مسلط به اصول تولید محتوا
مسلط به استراتژی محتوا
مسلط به مدیریت تبلیغات فضای مجازی
آشنایی با محیط وردپرس (نوشته و پست)
آشنایی با شبکه های مجازی(اینستاگرام و لینکدین)
دارای روحیه ی آموزش پذیری و توسعه ی فردی
ایده پرداز برای ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در فضای مجازی
آشنایی به صنعت شبکه و اتوماسیون صنعتی مزیت محسوب می شود.
آشنایی با اصول SEO و وب مسترینگ مزیت محسوب می شود.
معرفی شرکت
شرکت ایزی ارتباط پارس، فعالیت خود را با هدف تمرکز بر حوزه IT در صنعت، از سال 1384 آغاز نمود.در حال حاضر این شرکت دارای قرارداد نمایندگی فروش انحصاری و مجاز چندین کمپانی مطرح دنیا در زمینه شبکه های ارتباطی صنعتی است،
مهارتهای مورد نیاز
دیجیتال مارکتینگ SEOتولید محتواشبکه های اجتماعیDigital Marketing Google Analytics