وظایف شغلی: - معرفی شرکت، محصول و راهکارها در جلسات سازمانی ویژه، سازمانهای متوسط و بزرگ - انجام مذاکرات موثر و توافقات اصولی در چهارچوب تعاملات حرفهای با مشتری - ارائه پیشنهادات در جهت افزایش سهم بازار و برندینگ - طراحی تکنیکهای بازاریابی خاص جهت دستیابی به اهداف مربوطه - ارائه رویکردهای مناسب جهت بهینه سازی هزینه ها
مهارتهای تخصصی: - اصول بازاریابی B2B - اصول و فنون مذاکره - فرایندها و استراتژیهای بازاریابی - تحلیل رقبا
مهارتهای عمومی: - دارای روابط عمومی قوی - شخصیت برونگرا - خلاق و با انگیزه - فعال و کوشا
مزایا: - پرداخت به موقع حقوق - پنج شنبه ها تعطیل - بیمه تامین اجتماعی از روز اول همکاری - بیمه تکمیلی - تسهیلات بانکی - صندوق وام پرسنلی - کمک هزینه باشگاه ورزشی
حداکثر سن: 40 سابقه کار مرتبط با بازاریابی در حوزه نرم افزار، مزیت محسوب میشود. تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد نرم افزار یا مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) محل کار: محدوده ونک
معرفی شرکت
داستان پیدایش ما
گروه مهندسی آی کن فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ با یک تیم متخصص از دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد کامپیوتر با تجربه موفق تولید نرم افزار با هدف ارتقای فرهنگ فناوری اطلاعات (IT) و تولید نرم افزارهای مورد نیاز کشور مطابق با استاندارهای روز دنیا، پر کردن خلاء موجود در خصوص تولید محصولات نرم افزاری ملی با کیفیت جهانی آغاز نمود و با همین رویکرد خیلی زود توانست در بازار نرم افزارهای سازمانی خود را به عنوان پیشتاز نوآوری و خلاقیت معرفی نماید.
ارزش هایی که ما به آن مفتخریم
حالمون خوبه و اونو مدیون فرهنگ خوب و ارزش های قابل ستایش سازمان هستیم
ما هستیم تا با هم بیاموزیم و رشد کنیم. اگر میخواهید به روز باشید، آی کن را به شما پیشنهاد میکنیم؛ چرا که آی کن بهترین مکان برای آموزشهای به روز است
در آی کن با هم پیش می رویم و می سازیم، هر روز یک تجربه ی تازه برای آی کن است.
حاصل کار ما بر زندگی و کسبوکار هموطنانمان در گستره صنایع و مشاغل مختلف پراکنده است و هدف ما تحقق کارآمدی و بهرهوری در همه سازمانهای ایرانی است.
خلاقیت و نوآوری سرمایه مهم همکاران آی کن است که در فضای کاری باز و دوستانه حمایت میشود.