وظایف کلیدی - پاسخ گویی به تلفن متقاضیان داخلی و خارجی و ثبت تماس های دریافتی و ارائه گزارش های مربوطه - هماهنگی و ارتباط با مراجعین، مدیران و کارکنان واحدهای مختلف سازمان - ابلاغ دستورات، نامه ها و مرسولات به واحدهای ذیربط حسب مورد - برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی- خارجی و یادآوری زمان تشکیل جلسات و قرار ملاقات ها - هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامه ریزی شده - دریافت و ارسال ایمیل های مرتبط با فعالیت های کاری - تدوین ارائه گزارشات و اطلاعات آماری دوره ای و یا موردی به مدیرعامل - دریافت و ارسال نامه های درون سازمانی و نامه های وارده از برون سازمان - نگهداری و آرشیو مستندات، نامه ها و مکاتبات درون و برون سازمانی (بصورت فیزیکی و الکترونیکی) - برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری اثربخش جهت ارسال مرسولات به افراد مشخص شده - برنامه ریزی و نظارت بر حُسن اجرای کلیه امور خدماتی دفتر مدیریت
شایستگی های کلیدی - مسلط به نامه نگاری و مکاتبات اداری - توانایی تهیه انواع گزارش های موردنیاز مدیریت - مسلط بر نرم افزار office - روابط عمومی بالا - مدیریت استرس - رفتار سازمانی - مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله - داشتن رویکرد منعطف و تطبیق پذیر با شرایط کاری - وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
معرفی شرکت
شرکت انتقال داده های آسیاتک به منظور ارایه خدمات نوین در صنعت IT در سال 1382 موفق به اخذ مجوز PAP گردید. این برند در سال 1394 جهت ارایه هر گونه خدمت ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی، و داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور موفق به دریافت مجوز FCP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورMicrosoft Office مکاتبات اداریهماهنگی جلساتپاسخگویی به تلفن