مدیریت شبکه های اجتماعی
تهیه و تدوین محتوای سمعی و بصری
عکاسی و فیلمبرداری از شعب
مانیتورینگ شبکه های اجتماعی برای آگاهی از بازتاب کمپین ها
مدیریت محتوا و ایجاد محتوای خلاقانه و حرفه ای در راستای هدفگذاری ها
مهارت های لازم
آشنایی کافی به عکاسی و فیلمبرداری
مسلط به برنامه های طراحی گرافیکی همچون Photoshop و ...
ایجاد تقویم بازاریابی دیجیتال (محتوا، شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و ...)
تسلط به انواع شبکه های اجتماعی و مدیریت شبکه های اجتماعی: لینکدین، اینستاگرام، پینترست، گوگل پلاس و کانال تلگرام.
آشنایی با اصول بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ
تسلط کامل به ابزار های تحلیلی وب Google Analytics و Google Adwords . و ...
آشنایی با برنامه ریزی و مدیریت کمپین تبلیغاتی
داشتن نظم در محیط اداری و حس مسولیت پذیری
دارا بودن روحیه تیمی و درک اهمیت موفقیت گروه
ایده پرداز، خلاق و پرانرژی
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟