استخدام کارشناس مرکز تماس (شیفت صبح - کارگزاری بورس)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
سه تا شش سال
حقوق
توافقی
شرح موقعیت شغلی
پاسخگویی به سوالات مشتریان و رفع ابهامات و راهنمایی ایشان
رفع مشکلات نرم افزاری مشتریان (در صورت نیاز ارجاع به تیم پشتیبانی نرم افزارها)
دریافت و ثبت شکایات مشتریان و ارجاع آن به واحد مربوط
پیگیری مشکلات ارجاع داده شده به سایر بخش ها و اخذ نتیجه
ارایه نتایج پیگیری به مشتریان
ثبت کلیه موارد مطرح شده از طرف مشتریان و نتایج پیگیری ها در سیستم ارتباط با مشتریان (CRM)
مهارت های عمومی و تخصصی مورد نیاز:
توانایی کار کردن در شیف عصر یا شب (ساعت کاری: 7:30الی 16:30)
کارشناسی/ کارشناسی ارشد رشته های مدیریت، صنایع، مالی و ...
تجربه کاری مرتبط در بازار سرمایه
مشتری مدار
ارتباطات موثر قوی (مهارت شنیداری، نوشتن،...)
خویشتن داری و ثبات هیجان بالا
توانایی حل مسئله
مسئولیت پذیر
قابلیت پذیرش انتقادات و پیشنهادات
مزایا:
بیمه تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی
کارانه
وعده های غذایی
همکاری در تیمی جوان و پویا
معرفی شرکت
هلدینگ خدمات مالی فارابی از سال 87 با نام تجاری کارگزاری فارابی فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون یکی از پنج کارگزار برتر بازار سرمایه ایران است. کارگزاری فارابی با بیش از 60 نمایندگی؛ 500 همکار و 5 شرکت تابعه یکی از موسسات مالی بزرگ فعال در بازار سرمایه می باشد.
چشم انداز شرکت ما تبدیل شدن به یک موسسه مالی جهان تراز است و تمرکزمان بر توسعه فناوری های نوین در بازار سرمایه می باشد.
تیم کاری ما متشکل از افراد جوان؛ متخصص و یادگیرنده ای است که با تلاش و کوشش شبانه روزی خود توانسته اند ما را به عنوان شرکتی فناوری محور؛ مشتری مدار و نوآور در بازار سرمایه ایران به شهرت برسانند.
ما همواره مشتاق حضور همکارانی خوب؛ متخصص و پرتلاش در تیم مان بوده و قدردان زحمات آنان در کارشان هستیم.