1- ایجاد ارتباط (مکاتبه، مصاحبه،تماس حضوری یا تلفنی،..) با مشتریان، مسئولین اداری و رفاهی و مدیران موثر شرکت های طرف قرارداد
2- شناسایی بازارهای هدف و بهترین روشهای دسترسی به آنها
3- مسلط به طراحی و اجرای بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی و سنجش میزان اثر بخشی آنها
4- تدوین استراتژیهای بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شرکت
5- آشنایی با CRM و مفاهیم باشگاه مشتریان
6- طراحی و اجرای کمپین های حضوری و مناسبتی و بودجه بندی آنها
7- نظارت و انجام هماهنگیهای لازم برای تولید پوستر، بروشور، بنر تبلیغاتی اینترنتی و…
8- طراحی استراتژی رسانههای اجتماعی
9- شرکت در همایشها، کنفرانسها و نمایشگاه ها.
10- نظارت بر روند اجرایی کمپینها و همچنین نظارت بر بودجه هزینه شده در کمپینها
11- بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین
معرفی شرکت
شرکت همراهان آتیه پاسارگاد، از بدو تأسیس در سال 1388 کار خود را با طراحی و اجرای پروژه های فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری مشترک وزارتخانه های علوم و کشاورزی آغاز نمود. این شرکت هم اکنون با تکیه بر توان نوآوری و خلاقیت، چشم انداز خود را توسعه پلتفورم های ارائه خدمات آنلاین قرار داده است و با تکیه بر تجارب موفق خود در حوزه تولید محتوای الکترونیکی و توسعه کسب و کارهای نوپا، فضایی کارآمد و مستعد را به منظور توسعه ایده های تجاری نوین در حوزه فناوری اطلاعات فراهم آورده است.
مهارتهای مورد نیاز
اصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیتبلیغاتاستراتژی بازاریابیسرپرستی