ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال های مراجع قانونی از جمله سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ...
تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات
پیگیری مناسب تا رفع مشکل مشترک
تعامل با مشتریان و کارشناسان مناطق تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
ارسال جواب نامه منطبق بر اصول نامه نگاری
انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استانداردهای کاری تعریف شده
شایستگی های کلیدی
حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط
حداقل مدرک لیسانس در رشته IT و مهندسی کامپیوتر، صنایع و مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی
آشنایی با NETWORK+
آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری
مسلط به اصول و فنون مذاکره
مسلط به اصول نامه نگاری
دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
مسلط به پاسخگویی تلفنی
تسلط با مفاهیم اینترنت
آشنایی با اصول و مقررات رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)
توانایی برقراری ارتباط موثر
دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
معرفی شرکت
شرکت انتقال داده های آسیاتک به منظور ارایه خدمات نوین در صنعت IT در سال 1382 موفق به اخذ مجوز PAP گردید. این برند در سال 1394 جهت ارایه هر گونه خدمت ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی، و داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور موفق به دریافت مجوز FCP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید.
مهارتهای مورد نیاز
پیگیری شکایاترسیدگی به شکایاتارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریان