همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

اسکان ایران | Eskan Iran

استخدام مسئول دفتر

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    از ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

مسئول دفترِ معاونت مسکن، فردی محوری است که علاوه بر مدیریت فعالیت‌های معاون مسکن، مسئول هماهنگی اعضای تیم با هم و پیگیری فعالیت‌های ایشان را نیز برعهده دارد. این فرد همچنین رابط اصلی معاونت مسکن با دیگر بخش‌های شرکت اسکان و سازمان‌ها و نهاد خصوصی و حاکمیتی دیگر نیز است.

 

ویژگی‌ها و توانمندی‌های موردنیاز

- حداقل تحصیلات کارشناسی و ترجیحا رشته‌های حوزه‌ی مدیریت

- دارای ۵ سال سابقه‌ی کار در شرکت‌های رسمی خصوصی یا سازمان‌های دولتی

- آشنا با حسابداری، ابزارهای آن و قواعد مالی شرکت‌های رسمی برای مدیریت تنخواه مجموعه

- توانمند در ادبیات فارسی و نگارش نامه‌های رسمی

- آشنا با ابزارهای اداری آنلاین چون ایمیل،‌ تقویم و ...

- آشنا با ابزارهای مدیریت کار و فعالیت چون ترلو، مایکروسافت تسکز یا تودوئیست

- مسلط به نرم‌افزارهای آفیس همچون Word، Excel و PowerPoint

- دارای روحیه کار تیمی، توانایی مدیریت چند پروژه‌ی همزمان و کار در بازه‌های زمانی فشرده

- خوش‌پوش، خوش‌اخلاق، مبادی آداب، روابط عمومی خوب و مسلط به ادبیات و رفتار رسمی

- منظم، دقیق، سحرخیز و پرانرژی

- بردبار و صبور در حل مشکلات و در برخورد با فشار کاری، بحرانی و ناملایمات معمول محیط‌های اداری

- علاقمند به یادگیری و ارتقای توانمندی‌ها

 

ترجیح‌ها

- سابقه‌ی فعالیت در سازمان‌های بزرگ و دولتی مزیت محسوب می‌شود.

- فارغ‌التحصیلی از رشته مدیریت دولتی مزیت محسوب می‌شود.

- توانمندی در گرافیک و کار با نرم‌افزارهای گرافیکی مزیت محسوب می‌شود.

- توانمندی در کار با نر‌م‌افزارهای طراحی ساختمان همچون AutoCad و Revit مزیت محسوب می‌شود.

- آشنایی به PowerBI مزیت محسوب می‌شود.

 

حقوق و مزایا

- بیمه‌ی تامین اجتماعی بر اساس حقوق واقعی

- کارانه و هزینه‌ی کمک معیشتی فصلی

- محاسبه‌ی اضافه‌کار و حق ماموریت در حقوق

- محاسبه‌ی عیدی و سنوات بر اساس حقوق واقعی

- بیمه‌ی تکمیلی

 

 

معرفی شرکت

اسکان ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ساختمانی ایران با سابقه‌ای از سال ۱۳۴۹ است که بیش از همه با برج‌های اسکان (میرداماد) شناخته می‌شود. اسکان ایران در طول نیم قرن عمر خود پروژه‌های متنوع و عظیمی در زمینه‌ی بلندمرتبه‌سازی، مسکونی، راه‌سازی، آماده‌سازی اراضی، پُل‌های چنددهانه، ابنیه فنی تونل‌سازی، خطوط ریلی، مترو، فرودگاه و معماری داخلی توسعه‌یافته انجام داده است.
از سال ۱۳۹۳ ماموریت اصلی شرکت اسکان ایران بر توسعه‌ی عمرانی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور در قالب پروژه‌های مسکن قابل استطاعت،‌ بیمارستانی، فرهنگی و راه‌سازی متمرکز است.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری Microsoft Office
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml