شرح موقعیت شغلی: - مطالعه و به کارگیری مستندات سامانه، ابزارها، دستورالعمل ها، آیین نامه ها به جهت تسلط در پایش عملیات اجرایی - تحلیل داده های جمع آوری شده مربوط به وقایع ثبت شده به منظور شناسایی علل مشکلات - اطلاع رسانی مشکلات پیش آمده به واحدهای ذیربط - بایگانی کردن مستندات مشکلات نرم افزار - پیگیری وقایع ثبت شده به منظور کسب اطمینان از رفع مشکل - ثبت وقایع در ابزارهای مورد استفاده - ارجاع و پیگیری مشکلات با توجه به اولویت های سازمانی
دانش و مهارت مورد نیاز: - آشنایی به نرم افزاری های مانیتورینگ (Zabbix, Prometheus , Grafana) - آشنایی به سیستمعامل لینوکس در سطح LPIC1 - دانش شبکه و عیبیابی سرویسهای وب - آشنایی با داکر - توانایی انجام مستند سازی به صورت منظم و مداوم - توانایی تحلیل داده و تصمیمگیری - توانایی مدیریت و پاسخگویی رخداد در شرایط بحران - مسلط به مجموعه Office
حداکثر سن: 30 سال آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
معرفی شرکت
اپلیکیشن آپ یک سازمان تکنولوژی محور استارتاپی است و یکی از زیر مجموعههای شرکت آسانپرداخت است. اپلیکیشن آپ، شرکتی با فرهنگ کاری منعطف است و اعضای آن در بخشهای تکنولوژی و فنی، پروداکت، توسعه بیزنس و بخش های ستادی مشغول به کارند. اپلیکیشن آپ، سازمانی مستقل از آسانپرداخت است کلیه سرویسهای اپلیکیشن را به طور مستقل توسعه میدهد. بیش از 130 سرویس مختلف در حوزههای مالی، توریسم، بیمهای، خیریه و... در اپلیکیشن آپ ارائه میشود که باعث شده محیط کاری پویایی داشته باشد و افرادی که در آن کار میکنند، فرصت اثرگذاری بزرگی در راستای آسان کردن کارهای کاربران اپلیکیشن دارند. اپلیکیشن آپ، بیش از 50 میلیون بار نصب شده و بیش از 15 میلیون کاربر فعال منحصر به فرد ماهانه دارد.