از آنجایی که در ترنسیس واحد ارتباط با مشتریان وظیفه خوشحالسازی مشتریان را بر عهده دارد، لذا مدیریت دقیق و درست این واحد بسیار برای ما بااهمیت است. به دنبال فردی خلاق و تحلیلگر هستیم که علاوه بر دارا بودن تخصص بالا در زمینه ارتباط با مشتریان در حوزه کسب و کارهای آنلاین، بتواند در توانمندسازی کارشناسان خود و افزایش رضایتمندی مشتریان و حفظ و نگهداری آنها متبحر باشد.
وظایف مدیر ارتباط با مشتری:
- توانایی برقراری ارتباط مفید، مؤثر و پایدار با مشتریان - تحلیل دادههای مشتریان و برنامه ریزی و ارائه راهکار برای افزایش میزان فروش از مشتریان فعلی - دسته بندی مشتریان و تعریف کمپین و طرحهای تشویقی برای آنان - تعریف فرآیندهای ارتباط با مشتری در راستای حداکثرسازی رضایتمندی مشتریان - کشف چالشهای سیستم در خصوص ارتباط با مشتریان و ارائه راهکاری موثر در راستای رفع آنها - تعامل مستقیم با مشتریان کلیدی و مهم - ارائه برنامه مستمر در راستای ارتقاء دانش کارشناسان ارتباط با مشتری - کشف مشتریان ناراضی و ارائه راهکار برای جلب رضایت آنان - توانمندی در تبدیل کاربران بالقوه به مشتریان بالفعل با بالاترین نرخ تبدیل - تشخیص نیازها و دغدغههای مشتریان - تعریف گزارشهای کلیدی و مهم در سیستم که بتوان بر مبنای آنها تصمیمات درستی در راستای افزایش فروش از مشتریان فعلی داشت. - تدوین استراتژی و طرحهای توسعه کسب و کار برای ورود به بازارهای جدید - تحلیل و بررسی دقیق مشتریان بر مبنای شاخصهایی نظیر نرخ جذب، طول عمر مشتری و ارائه برنامههای قابل اجرا برای بهبود این شاخصها
توانمندیهای لازم برای احراز این جایگاه شغلی:
- تسلط کامل به زبان انگلیسی - تسلط به یکی از نرمافزارهای ارتباط با مشتری شناخته شده در بازار - پیگیر و دارای صبر و تحمل بالا - حداقل 2 سال سابقه مفید در حوزه ارتباط با مشتری در کسب و کارهای آنلاین - تجربه کار با سیستمهای ارسال پیامک و ایمیل - توانایی مدیریت تیم - توانایی انجام همزمان چندین کار - انگیزه بالا برای یادگیری مفاهیم و ابزار جدید در حوزه فناوری و دیجیتال - فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط اثربخش - روابط عمومی بالا - آشنایی کامل با اصول مذاکره
تسهیلات و مزایا:
- امکان دورکاری در شرایط فعلی (کرونا) و در شرایط خاص (آینده) - امکان دریافت وام - محیط کاملا پویا که امکان رشد در آن فراهم است. - امکان حضور در سمینارها و کلاسهای آموزشی مرتبط با هزینه شرکت - برگزاری رویدادهای تفریحی
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 9:00 الی 17:00 پنجشنبه: از ساعت 9:00 الی 13:00
آدرس محل کار: محدوده خیابان مطهری و بزرگراه مدرس
معرفی شرکت
به نام خدا
ترنسیس چیست؟
ترنسیس اولین پتلفرم هوشمند ترجمه تخصصی در ایران است که در آن کارفرمایان بدون واسطه با مترجمین ارتباط برقرار میکنند، سفارش ترجمه میدهند و کار خود را تحویل میگیرند. ما در ترنسیس تلاش میکنیم تا از یک طرف پلتفرم خود را به گونهای توسعه دهیم تا کارفرمایان بتوانند مناسبترین مترجم را برای ترجمه محتوای خود انتخاب کنند و به تبع آن بالاترین کیفیت نصیبشان شود، از طرفی دیگر در تلاشیم فضایی را برای مترجمان فراهم کنیم تا در عین حفظ کرامت انسانی آنها و ارج نهادن به جایگاه ارزشمند شغل مترجمی، درآمد حداکثری برای ایشان حاصل شود. ترنسیس دو اصل اساسی دارد: احترام متقابل و کیفیت.
چرا باید با ترنسیس همکاری کنید؟
تمام تلاش خود را کردهایم تا محیطی فراهم کنیم که هم پویا باشد و هم خلاق و هم افراد با صمیمیت در کنار یکدیگر کار کنند. ما نیز همانند اکثر افراد پیش از تأسیس استارتاپ خود، در شرکتهای مختلفی کار کردهایم و با مشکلات و چالشهای محیطهای کاری آشنا هستیم. لذا سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد میحط کاری ترسنیس محیطی باشد که کمترین چالش و مشکل را داشته باشد. در ترتسیس خبری از بروکراسی و مدیربازی نیست! همهی افراد تیم خیلی راحت با هم در تعامل هستند. ترنسیس یک استارتاپ رو به رشد است و اگر خودتان بخواهید خیلی زود میتوانید همراه با ترنسیس رشد کنید؛ این بستر برای شما فراهم شده است.
ما در یک بستر کاملا آنلاین فعالیت میکنیم، از این رو امکان دورکاری در شرایط خاص فراهم است.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
مدیریت ارتباط با مشتریانامور مشتریانپاسخگویی به مشتریان