شرکت مکان پرداز رایمند پیشرو در تولید تجهیزات و ارائه خدمات تعیین موقعیت و ناوبری دقیق ماهواره ای در ایران، خواهان جذب کارشناس منابع انسانی می باشد
مسئولیتها:
تعیین استراتژی برای استخدام کارکنان
مدیریت فرایند جذب و همکاری در سنجش نیاز هر تیم
نگارش توضیحات مرتبط با آگهی شغلی
ساخت و حفظ کانالهای جذب و انتشار آگهیهای استخدامی
پیگیری روند استخدام و کشف کاندیدای مناسب
غربال رزومهها و مدیریت کاندیداها
تعیین معیارهای انتخاب کارمندان
مصاحبه و ارزیابی متقاضیان کار
اقدامات مثبت در جهت آموزش کارمندان
ارزیابی نیازهای کارفرما در جهت آموزش
تعیین مزایا برای کارکنان
تهیه فرم ارزیابی عملکرد کارکنان
تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکنان
ارائه راهکارهایی برای تقویت روابط کارکنان
خلاقیت در ارائه ایده های جدید و تعریف برنامه های انگیزشی
شناخت روحیات همکاران و روابط بین آنها و ایجاد روحیه سازمانی مثبت و پویا
توانایمندیها::
تسلط کامل به شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکنان (KPI)
تسلط به دانش حقوقی و آشنایی با اصول اولیه کار
خلاقیت و ایدهپردازی
ارتباطات گسترده بین فردی
آشنایی کامل با پلتفرمهای جذب و استخدام
تسلط کامل به مجموعه نرمافزارهای MS-Office
معرفی شرکت
شرکت مکان پرداز رایمند (دانش بنیان) از سال 1389 در حوزه طراحی و تولید تجهیزات و ارائه خدمات تعیین موقعیت و ناوبری دقیق ماهواره ای در ایران شروع به فعالیت نموده است. تولیدات سخت افزاری این شرکت شامل گیرنده های GPS دقیق برای کاربری های مختلف اعم از نقشه برداری، کاداستر، GIS، هیدروگرافی، راهسازی، کشاورزی، ناوبری و هدایت ماشین آلات و … است. همچنین توسعه و سفارشی سازی نرم افزارهای کاربردی در حوزه تعیین موقعیت، GIS و ناوبری از دیگر فعالیت های اصلی این شرکت می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
منابع انسانیجذب و استخدامارزیابی عملکردمصاحبه و گزینشMicrosoft Office حقوق و دستمزد