1. مدیریت امور مالی وحسابداری. 2. نگهداری و به روز رسانی اطلاعات مالی. 3. انجام کلیه امور مالی مربوط به کارکنان. 4. تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد ها در قالب برنامه های تعیین شده و بودجه های مصوب آنها. 5. انجام مقدمات استخدام. 6. انجام امور پرسنلی کارکنان بر اساس ضوابط شرکت و اداره کار. 7. تهیه پرونده های پرسنلی. 8. آشنا ساختن افراد جدیدالاستخدام با قوانین شرکت و ایجاد تسهیلات به منظور توجیه افراد مزبور. 9. صدور احکام مربوط به اعزام پرسنل برای دوره های آموزشی در داخل و یا خارج از شرکت. 10. انجام امور مربوط به ایاب و ذهاب پرسنل. 11. نظارت بر امور انبار. 12. ارائه خدمات لازم در زمینه ارتباطات درونی و برونی سازمانی به کلیه واحدها و کارکنان شرکت. 13. انجام کلیه کارها در راستای مصالح شرکت
شرایط احراز شغل
سن: 40 سال
جنسیت: آقا
سابقه کاری: 3 سال در صنعت مشابه
معرفی شرکت
ما در شرکت میهن به بهبود مداوم و همه جانبه فعالیت تولیدی خود باور داریم و چالشی همیشگی برای بکارگیری بهترین و کارآمدترین روشها در تولیدات خود هستیم تا از این رهگذر به کیفیت و رضایتمندی هرچه بیشتر مصرف کنندگان دست یابیم.