آشنایی کامل با تمامی راهکارهای مارکتینگ و ابزارهای دیجیتال
تدوین استراتژی جامع مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ
مسلط به سئو
مسلط به طراحی وبسایت
مسلط به مدیریت شبکه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی و تبلیغات
مسلط به تکنیک ها و ابزارهای سوشال مدیا مارکتینگ
برای موفقیت:
روحیه برون گرا
اخلاق حرفه ای
برخورداری از روابط عمومی بالا
منظم و دقیق
مهارت در مدیریت پروژه و انجام درست کارها بر اساس بازه های زمانی تعریف شده
معرفی شرکت
هر مایی از یک من شروع میشود؛ پشت تفکرات و تصمیمات هر سازمان بزرگی در ابتدا منی وجود داشته که بر اساس شناخت مناسب از نیازهای کسب و کار، منهای دیگری را جذب کردهاست تا با تفکرات و تواناییهای ویژه وهمچنین شناخت دقیق بازار و مخاطب راه دستیابی به موفقیت را تسهیل نمایند.همیشه در ارتباط با صنعت تبلیغات این سوال برایم مطرح بود که چرا عمر برندهای خارجی به چند دهه (و بعضاً بیش از یک قرن!) میرسد اما در برندهای ایرانی چنین نیست؛ عدم برندسازی، فقدان استراتژی و برنامهریزی بلند مدت و از همه مهمتر توجه نکردن به اصل جانشینپروری، یک مسیر اشتباه و منجر به شکست را برای برندهای ایرانی به وجود آوردهاست.وظیفهی مجموعههایی نظیر کانون تبلیغاتی معتمد این است که با روشهای نوین و خلاقانه و همچنین استراتژیهای مناسب و علمی، بودجههای سنگین رسانهها را به صورت بهینه ساماندهی کند و در راستای موفقیت سازمان -به دور از شعار- به صورت کاملا ملموس گام بردارد. البته ما معتقد هستیم که در کنار مشتریان ارجمندمان به عنوان همراهی معتمد فردایی روشنتر را تجربه خواهیم کرد.
مهارتهای مورد نیاز
دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی SEOکمپینهای تبلیغاتیتولید محتواSocial Media