طراحی گرافیکی هویت بصری و تعریف دستورالعملها و استانداردهای استفاده از هویتبصری در سازمان
طراحی و ویرایش آیکون برای اپلیکیشن، وبسایت و غیره
ایدهپردازی و طراحی پست شبکههای اجتماعی (ثابت، اسلایدی)
طراحی بنر و گیفهای تبلیغاتی (اینترنتی، محیطی و استند)
آمادهسازی تصاویر برای وبسایت و وبلاگ
طراحی بروشور، پوسترها و آگهیها
ایدهپردازی و طراحی انواع اینفوگرافیک بصری، آماری و غیره
آمادهسازی فایلهای ارائه محصول و خدمات (پرزنتیشن)
دانش، نگرش و مهارتهای ضروری شغلی
توانمندی ارائه ایدهها و اطلاعات از طریق طراحی بصری
هنر انتقال درست پیام از طریق طراحی بصری به مخاطب
شناخت اصول طراحی دیجیتال، متدولوژیها، تکنیکها و استانداردهای مرتبط
توانایی خلق تصویر، کاراکتر، آیکون و غیره در قالب هویت بصری سازمان
تسلط کامل به نرم افزارهای گرافیکی از قبیل
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
Adobe XD
Corel
Sketch
Fireworks
آشنایی با مباحث جامعه شناسی و روانشناسی
آگاهی از آخرین تغییرات بازار طراحی و بهروزرسانی اطلاعات خود
موارد زیر امتیاز مثبت محسوب می شوند
تحصیلات آکادمیک مرتبط در حوزهی طراحی گرافیک
سابقه کار در شرکتها و استارتآپهای فنآوریهای مالی (Fintech)
سابقه کار در شرکتها و استارتآپهای فنآوریهای بیمهای (Insurtech)
سابقه کار در شرکتها و استارتآپهای باشگاه وفاداری مشتریان (Loyalty Programs)
سابقه کار در طراحی محتوای کمپینهای بازارایابی و تبلیغات آنلاین
ایدهپردازی، طراحی و پیادهسازی موشنگرافی
آشنایی با مباحث و استانداردهای طراحی رابط کاربری وبسایت و موبایل
مهارتهای ضروری شخصی و حرفه ای
خلاق و ایده پرداز
دارای روحیه کار تیمی
مهارت کامل در نرم افزارهای گرافیکی خصوصا (Adobe Illustrator) ، Adobe Photoshop) )
توانایی جستجوی فعال در اینترنت برای یافتن ایدهها ، مفاهیم و طرح های جدید
توانایی در سازماندهی و کار بر روی چندین کار به طور همزمان
آشنا به شبکههای اجتماعی و طراحی و چیدمان مورد نیاز هر شبکه
آشنایی با اصول طراحی UI و UX
* ارسال نمونهکار الزامیست.
معرفی شرکت
شرکت «راهگشایان پژواک نور» دارای چندین واحد استراتژیک کسبوکار است که در زنجیرهی ارزش کسبوکارهای مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات ارائه خدمات میکند. این راهکارها و خدمات در سه حوزهی اصلی «تامین، سازمان و بازار» با خدماتی از راهکارهای مالی و سرمایهگذاری، توانمندسازی و توسعه کسبوکار، پرورش منابع انسانی، بازاریابی دیجیتال، توسعهی فنی نرمافزارهای تحت وب و دستگاههای هوشمند، برندینگ سازمانی و فردی و بازاریابی و ارتباطات نوین تعریف شدهاند.